JMD
Well-known member
Die outfit van Sylvana... Is dat weer een statement? Het zag er in elk geval niet uit.
Vond dat wel mooi. Typische Afrikaanse klederdracht. Dus dat lijkt me een statement ja.
Die outfit van Sylvana... Is dat weer een statement? Het zag er in elk geval niet uit.
Vond dat wel mooi. Typische Afrikaanse klederdracht. Dus dat lijkt me een statement ja.
Kuzu!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen op Kuzu stem. Elke keer als ik hem hoor praten dan denk ik, wat een goede volksvertegenwoordiger.
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen op Kuzu stem. Elke keer als ik hem hoor praten dan denk ik, wat een goede volksvertegenwoordiger.
De laatste jaren ja...Mooi en natuurlijk is het een statement. Die vrouw doet nooit iets zonder er bij na te denken.
De verslaggever zei: De mannen en vrouwen van Denk. Nou dan zullen die vrouwen wel achter het aanrecht hebben gestaan.
Sorry, maar elke keer als ik een Twent hoor praten zie ik een radeloze Joszef voor me.
De laatste jaren ja...
In haar tijd als VJ bij TMF was het niet de meest nadenkende persoon... Toen zei ze letterlijk dat ze liever een blanke man had, want donkeren waren niet te vertrouwen. Als je dat nu zegt heb je Sylvana achter je aan...
Wat is daar mis mee ?