Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

• CDA

Stemmen: 1 4,3%
  • VVD

• D66

Stemmen: 0 0,0%
  • PvdA

• SP

Stemmen: 2 8,7%
  • GL

• CU en/of SGP

Stemmen: 3 13,0%
  • PVV

• DENK

Stemmen: 2 8,7%
  • Andere landelijke partij

• Lokale partij

Stemmen: 7 30,4%
  • Geen verkiezingen / blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

• Wiv: VOOR

• Wiv: TEGEN

Stemmen: 8 34,8%
  • Wiv: blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

• Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen op Kuzu stem. Elke keer als ik hem hoor praten dan denk ik, wat een goede volksvertegenwoordiger.

JFK

Well-known member
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen op Kuzu stem. Elke keer als ik hem hoor praten dan denk ik, wat een goede volksvertegenwoordiger.

Ik nijg daar ook naar, alhoewel ik ook nijg naar Wilders. Verbinding vind ik erg belangrijk.

gevegt

Well-known member

Heel goed.
Zelf ga ik de volgende lokale verkiezing er voor zorgen dat ze in Dalfsen de raad in komen.

JMD

Well-known member
Mooi en natuurlijk is het een statement. Die vrouw doet nooit iets zonder er bij na te denken.
De laatste jaren ja...

In haar tijd als VJ bij TMF was het niet de meest nadenkende persoon... Toen zei ze letterlijk dat ze liever een blanke man had, want donkeren waren niet te vertrouwen. Als je dat nu zegt heb je Sylvana achter je aan...

De Groene Scout

Well-known member
Niet meer zo overtuigend als in het verleden, maar het CDA blijft de grootste in Haaksbergen met 5 zetels
Gevolgd door:
DAP 4 zetels
VVD 3 zetels
Leefbaar Haaksbergen 2 zetels
D'66 2 zetels
PVDA 2 zetels
GGH 1 zetel

Friesland

Well-known member
Er stemmen gemeentes tegen de Wiv waarvan ik niet niet direct had verwacht dat ze tegen zouden stemmen, zoals Edam-Volendam, Dongeradiel, Ferwerderadiel, Kollumerland, Zuidhorn en Grootegast. Geen gemeenteraadsverkiezingen, maar toch.

gevegt

Well-known member
De laatste jaren ja...

In haar tijd als VJ bij TMF was het niet de meest nadenkende persoon... Toen zei ze letterlijk dat ze liever een blanke man had, want donkeren waren niet te vertrouwen. Als je dat nu zegt heb je Sylvana achter je aan...

Dat komt omdat ik haar in die tijd zwaar gepakt heb. Sindsdien wil ze geen groot geschapen man meer.

Bovenaan