vakx2.0
Banned
Ik kan moeilijk ontkennen dat ik niet alleen een sterk karakter heb, maar er ook heel goed uit zie.
Dat zou Jesse gezegd kunnen hebben.
Ik kan moeilijk ontkennen dat ik niet alleen een sterk karakter heb, maar er ook heel goed uit zie.
Dat zou Jesse gezegd kunnen hebben.
Ook lekker... (van de nos-site)
"Omstreden CDA'er in gemeenteraad Echt-Susteren
De omstreden CDA'er Julien Penders is met voorkeursstemmen gekozen in de gemeenteraad van Echt-Susteren, meldt 1limburg. Penders werd twee keer veroordeeld voor mishandeling. In een van de twee zaken sloeg hij iemand in een caf? zo hard op het hoofd dat het slachtoffer er een schedelbasisfractuur aan over hield.
Bij de provinciale en de lokale afdeling van het CDA zagen ze geen probleem in de veroordeling. De landelijke fractie had er wel moeite mee, maar gaf de strijd uiteindelijk op."
CDA en PvdA zijn stervende....
Als Groen Links niet zo Links was, zou ik ook op hun stemmen. In de groene aspecten kan ik me prima vinden, maar dat geneuzel over genderneutraal en diversiteit. Man.
Buma, Buma,Buma, Buma,Buma, Buma,Buma, Buma!
Die outfit van Sylvana... Is dat weer een statement? Het zag er in elk geval niet uit.
Die outfit van Sylvana... Is dat weer een statement? Het zag er in elk geval niet uit.
Verheug me ook op de PvdA. Die grafzerkgezichten altijd. Net alsof Ajax verloren heeft.
Kuzu, held!