JMD
Well-known member
Zijn we het ergens over eens...Iedereen? Vooral de Utrechtste studententrutjes toch.
Ik vind het ook een enorme kut partij. Jesse voorop.
Laat overigens dat 'Utrechtse' maar weg, in alle studentensteden gaat GL goed scoren.
Zijn we het ergens over eens...Iedereen? Vooral de Utrechtste studententrutjes toch.
Ik vind het ook een enorme kut partij. Jesse voorop.
Dat klopt. Dus de kiezers van de PVV zijn net als DENK luie flikkers.
Dus iets hoger (denk dat met name voorstemmers nu meer gestemd hebben, bij dat Oekra?nereferendum bleven voorstemmers weg om te hopen de drempel niet te halen, dat zat er nu niet in).In Groningen was de opkomst vandaag 36,1%, bij het referendum over Oekra?ne was de opkomst 32,0%.
Omdat de PVV een lijsttrekker heeft met een Adolf-kapsel.De exitpolls komen uit Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Emmen. De eerste 4 snap ik, maar waarom doet NOS Kiest een exitpoll uit Emmen?
Omdat de PVV een lijsttrekker heeft met een Adolf-kapsel.
D66 4 zetels kwijt in Utrecht, dat is al iets.
Ik ken ze niet persoonlijk en stem zelf wat anders.
Maar wel een oordeel over de DENK kiezer.
D66 4 zetels kwijt in Utrecht, dat is al iets.
En er was nogal wat ophef omdat een Somalisch PvdA-raadslid flink dusdanig werd beledigd dat ze ervoor koos te stoppen met campagne voeren.
En er was nogal wat ophef omdat een Somalisch PvdA-raadslid flink dusdanig werd beledigd dat ze ervoor koos te stoppen met campagne voeren.
Ze gaan overal verliezen.
Ik kan niet wachten op welke clich?s Pechthold gaat gebruiken.
Wat geilt iedereen toch op dat kut Groenlinks.
Ze gaan overal verliezen.
Ik kan niet wachten op welke clich?s Pechthold gaat gebruiken.