Dus toch meer dan vakx aangeeft.
Of houden ze voor de godtiefendste keer weer een 'studiedag' ... tussen de stakingsdagen door.
PVV en DENK allebei voor het autoverkeer... Qua PVV kan ik me dat nog wel voorstellen, maar waarom DENK?
Studiedagen moet je afschaffen inderdaad (geef elke docent een budget en laat hem/haar zelf uitkiezen waar hij/zij zich in wil verdiepen), maar men moet zich realiseren dat scholen geen kinderopvang zijn...
En zo'n sleepwet hoeft niet helemaal goed te zijn? Wat een onzin.Grondwetswijzigingen zijn juist wel makkelijker te beantwoorden. Die moeten of helemaal goed zijn. Of worden afgewezen. Omdat ze na 'aanname' zijn verankerd en niet meer aangepast kunnen worden. Daar is een 'ja' of 'nee' dus logisch.
Dus de PVV houdt rekening met de moslims?Omdat moslims liever niet fietsen of lopen.
En zo'n sleepwet hoeft niet helemaal goed te zijn? Wat een onzin.
Het maximaal aantal studiedagen is vastgelegd in de wet.En scholen moeten zich realiseren dat er ook nog zoiets als twee werkende ouders bestaat. Die graag meehelpen op school, er in de vakanties zijn... maar werkelijk HOORNDOL worden van die vele studiedagen (en stakingsdagen).
Dus de PVV houdt rekening met de moslims?
Overigens loopt Zwitserland tegen dezelfde problemen aan als Nederland als het gaat om referenda over internationale verdragen.
Waar is Leo?
Wat geilt iedereen toch op dat kut Groenlinks.
Wat geilt iedereen toch op dat kut Groenlinks.
En dat terwijl Zwitserland niet eens in de EU zit...
Ik vind dat normaal bij een referendum. Als je niet echt voor bent, maar ook niet echt tegen, dan stem je blanco. Ik had dat bij het referendum van 2005, ik heb toen uiteindelijk maar niet gestemd, omdat blanco stemmen toen niet in de uitslag meegenomen zouden worden.3% blanco is echt fors.
Opkomst: 48%. Dus de 30% makkelijk gehaald. Geen discussie. Scheelt toch wel dat dat met de GR gecombineerd is.
Soms kunnen twee andersdenkenden om andere redenen bij hetzelfde standpunt uitkomen.