Fortuna Sittard Nieuws

Janssen

Well-known member
Nee hoor. Ik heb in november al geroepen dat hij heel snel weg moest omdat het anders mis zou gaan. Heel veel mensen binnen de club dachten er zo over. Uiteindelijk ging het ook mis in januari. De promotie is dus ondanks Oliseh toch gelukt.
 

Janssen

Well-known member
Juist niet. Juist de spelers die onder Oliseh geen minuten maakten trokken uiteindelijk de promotie over de streep. Zoals Lars Hutten met beslissende goals tegen Jong Utrecht en RKC en doelman ?zer.
 

Abubakari

Well-known member
Die zijn onder Oliseh zo goed geworden dat ze na zijn vertrek naadloos ingepast konden worden. Toen hij kwam waren het nog prutsers.
Ze liepen niet voor niks met hem weg bij Fortuna.

Fortuna-Sittard-Sunday-Oliseh.jpg
 

Janssen

Well-known member
Nee wederom onjuist. Hutten en ?zer werden niet opgesteld omdat ze niet door Oliseh zelf gehaald waren, hij wilde niks met ze te maken hebben en praatte niet eens tegen deze jongens.

Ik merk dat je niet zo goed ingevoerd bent dus niet echt een discussiepartner in deze. Als je louter wil provoceren moet je dat maar in de crewsectie gaan doen ofzo.
 

Unregistere

Well-known member
Ik vind het nog steeds onvergeeflijk dat Oliseh die arme Sieb Dijkstra op zijn neus wilde timmeren.

Die man ziet er veel te vriendelijk uit om mee te gaan knokken:

SIEB-DIJKSTRA-002-1024x683.jpg
 

ElSimao

Active member
Dat Sunday Oliseh een aparte en misschien wel onsympathieke man is, wil ik best geloven. Echter wordt er gedaan alsof het allemaal louter negatief was en dat vind ik gezien de resultaten lastig te geloven. Fortuna Sittard is de laatste 15 jaar slechts 3x boven plaats 15 in de Jupiler League gekomen en nu promoveert men direct. En dat is dan allemaal ondanks de trainer? Ineens staat er zo'n goede ploeg dat ze zelfs met een trainer die alles fout doet 2e worden?

Ik denk dat de beste man toch wel degelijk een soort schokeffect veroorzaakt heeft dat op korte termijn goed heeft uitgepakt. Voor de lange termijn natuurlijk niet houdbaar, maar wellicht heeft ie de boel toch een beetje losgeschud.
 

Janssen

Well-known member
Dat Sunday Oliseh een aparte en misschien wel onsympathieke man is, wil ik best geloven. Echter wordt er gedaan alsof het allemaal louter negatief was en dat vind ik gezien de resultaten lastig te geloven. Fortuna Sittard is de laatste 15 jaar slechts 3x boven plaats 15 in de Jupiler League gekomen en nu promoveert men direct. En dat is dan allemaal ondanks de trainer? Ineens staat er zo'n goede ploeg dat ze zelfs met een trainer die alles fout doet 2e worden?

Ik denk dat de beste man toch wel degelijk een soort schokeffect veroorzaakt heeft dat op korte termijn goed heeft uitgepakt. Voor de lange termijn natuurlijk niet houdbaar, maar wellicht heeft ie de boel toch een beetje losgeschud.

De eerste twee maanden stond het prima inderdaad. Daarna niet meer tot Hofland het overnam, toen werd spontaan een serie van 4 nederlagen op rij onder Oliseh be?indigd. Daarnaast was het voetbal onder Hofland veel aanvallender en leuker om heen te kijken, waar het in eerste seizoenshelft vaak toevalsvoetbal was.

En Oliseh had wel degelijk de beschikking over de sterkste selectie in 15 jaar. De transferwaarde van de spelers was nooit hoger. Schuurs leverde miljoenen op en Semedo gaat dat ook doen, dat is ongekend.
 

Abubakari

Well-known member
Ik merk dat je niet zo goed ingevoerd bent dus niet echt een discussiepartner in deze.

Als je louter wil provoceren moet je dat maar in de crewsectie gaan doen ofzo.

Waarom is zoiets alleen leuk als het over CR7, Real Madrid, Roda JC, Feyenoord of Ajax gaat en niet zodra het over Messi, Fortuna of Barcelona gaat?
 

ElSimao

Active member
En Oliseh had wel degelijk de beschikking over de sterkste selectie in 15 jaar. De transferwaarde van de spelers was nooit hoger. Schuurs leverde miljoenen op en Semedo gaat dat ook doen, dat is ongekend.

Het succes zal meespelen in die hoge prijzen, net als natuurlijk de ontplofde transfermarkt.

Maar buiten dat alles vraag ik me af of het netjes is om zo'n interview te geven als Ars zijnde. Puur negatief, terwijl de man echt iets goed gedaan moet hebben. Kan niet anders gezien de resultaten.
 

Lu.

Member
En als Fortuna dit jaar in de middenmoot eindigt, komt dat zeker ook nog steeds door Oliseh?
 

ElSimao

Active member
En als Fortuna dit jaar in de middenmoot eindigt, komt dat zeker ook nog steeds door Oliseh?

Neuh, lijkt me niet.

Ik ben verder geen fan van Oliseh, maar ik word wat sceptisch van al die ultra negatieve verhalen, terwijl die man wel extreem goed gepresteerd heeft. Zelfs al zou hij een goede selectie gehad hebben, er zijn genoeg trainers die ook met prima materiaal gewoon niet presteren. Oliseh deed dat wel.
 

Janssen

Well-known member
Roda-supporters hebben het Fernando Ricksen-beeld bij het stadion volgeplakt met stickers. Dat soort mensen gun ik hele vervelende ziektes.
 
Bovenaan