Fortuna Sittard Nieuws

Janssen

Well-known member
Feitelijk heeft Oliseh gelijk. Het gros van de selectie kan er nog steeds geen kut van en het zijn een paar sleutelspelers die de ploeg zo ver brengen.

Ja dan heb je er dus geen klote van begrepen. Het is juist de teamprestatie die ze zo ver gebracht heeft. Het talent is heel beperkt. Als je vervolgens die hardwerkende groep voor de camera te kakken zet terwijl je zelf een wedstrijd tactisch verkloot hebt dan ben je een vervelende pislul en moet je opzouten. Ik heb al vaker gezegd dat dit team presteert ondanks Oliseh en dat blijkt wel weer.
 

gevegt

Well-known member
Aan de andere kant komt het veel vaker voor dat er na een periodetitel minder gepresteerd wordt.
 

Batigoal

Well-known member
Ja dan heb je er dus geen klote van begrepen. Het is juist de teamprestatie die ze zo ver gebracht heeft. Het talent is heel beperkt. Als je vervolgens die hardwerkende groep voor de camera te kakken zet terwijl je zelf een wedstrijd tactisch verkloot hebt dan ben je een vervelende pislul en moet je opzouten. Ik heb al vaker gezegd dat dit team presteert ondanks Oliseh en dat blijkt wel weer.

Dat laatste lijkt me sterk. Juist een teamprestatie is vaak het gevolg van een goede trainer.
 

Janssen

Well-known member
Het geld groeit schijnbaar aan de bomen in Sittard.

Juist daarom moet die knuppel doen waarvoor die getekend heeft en het maximale uit een beperkte selectie halen. Het doel is stabiliteit op de lange termijn en niet smijten met geld om een kampioenschap binnen te halen dat schier onmogelijk is.
 

Janssen

Well-known member
Todd Cantwell wordt gehuurd van Norwich. Ken hem niet, schijnt een centrale middenvelder te zijn. We gaan het zien.
 

Janssen

Well-known member
Het zou wel eens snel kunnen gaan nu ja. Eijer en Hofland worden genoemd. Hofland heeft geen papieren dus vandaar Eijer erbij.

En Bommel gaat met Bert mee naar het WK inderdaad.
 
Bovenaan