Fortuna Sittard Nieuws

De Groene Scout

Well-known member
Jij hebt het dus altijd wel goed gezien Janssen in tegenstelling tot de vele successupporters die Oliseh ineens heilig verklaarden na de 1e periode.
 

Janssen

Well-known member
Jij hebt het dus altijd wel goed gezien Janssen in tegenstelling tot de vele successupporters die Oliseh ineens heilig verklaarden na de 1e periode.

Dat kan je onmogelijk verbazen.

Maar serieus, dit zag je in november al aankomen. Toen leek het spel al nergens meer op maar had hij niet het vermogen om in te grijpen. De selectie heeft toen op momentum wel nog de periode binnengesleept maar dat was echt met kunst en vliegwerk.

Toegegeven, hij moest werken met een krappe selectie maar niks doen is nooit een optie. De laatste weken had hij wel de beschikking over een aantal nuttige toevoegingen zoals die jongen van Norwich, en daar deed hij helemaal niks mee. Afgelopen maandag wisselt hij na de achterstand verdedigers voor verdedigers. Ja dan houdt het wel een beetje op.

Onder aan de streep; niet uitgeblonken op tactisch/technisch vlak en daarnaast een hoop stennis geschopt intern. Dan kun je wel uittellen dat je weinig krediet hebt zodra de resultaten tegen gaan vallen.
 

Mommiej

Well-known member
En het moddergooien is begonnen. Oliseh zegt dat er illegale activiteiten binnen Fortuna aan de gang zijn.
 

Janssen

Well-known member
Gaat die knakworst nu ineens tegen de pers praten. Dagblad De Limburger was maandenlang in de ban gedaan en niemand wist waarom.
 

RickPSV

Active member
Gaat goed met het Nederlands voetbal en z'n trainers! Ben benieuwd wanneer de eerste buitenlandse overname komt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gaat goed met het Nederlands voetbal en z'n trainers! Ben benieuwd wanneer de eerste buitenlandse overname komt.

Volgens VI zijn er maar zes clubs die nog niks aan investeerders hebben of willen verkopen. Onder andere PSV en Heerenveen
 

RickPSV

Active member
Volgens VI zijn er maar zes clubs die nog niks aan investeerders hebben of willen verkopen. Onder andere PSV en Heerenveen

Ik zag had idd op YouTube, ben benieuwd hoor. Red Bull zou ook oren hebben naar een club in Nederland, en de zoon van die oud-Vitesse eigenaar ook.
 

RickPSV

Active member
Ik zag had idd op YouTube, ben benieuwd hoor. Red Bull zou ook oren hebben naar een club in Nederland, en de zoon van die oud-Vitesse eigenaar ook.

En ook de City Football Group, de eigenaren van Manchester City, Melbourne City, New York City FC & gedeeltelijk Girona.
 

Janssen

Well-known member
Oliseh gooit het nu op matchfixing praktijken. Dat moet dan iets van de laatste 4 weken zijn haha :duim:
 

Janssen

Well-known member
Fortuna Sittard

Fortuna Sittard

Oke, wie zit mijn posts te kopi?ren op VI.nl? :eek:mg:

11a007fa48e06b58e143e9e9865cec1c.jpg
 

Janssen

Well-known member
Fortuna Sittard

Fortuna Sittard

En dan ook nog een parodie op Pavel Nedved. Wat al he-le-maal niet mijn type voetballer was.

Dus als je meeleest Navel Pedved, je bent een lul en Nedved kon er geen kut van!
 
Bovenaan