Fortuna Sittard Nieuws

Janssen

Well-known member
Tof dat Sportingkind Semedo dan toch goed terecht is gekomen bij een enthousiaste ploeg, heeft Fortuna nog een optie tot koop afgedongen ? Kaapverdi? is natuurlijk allang op de hoogte van zijn prestaties, en dat land maakt een goeie kans op plaatsing voor het WK.

Twee seizoen huur met een optie tot koop inderdaad. Doet het goed to nu toe ja.
 

U.G.

Well-known member
Twee seizoen huur met een optie tot koop inderdaad. Doet het goed to nu toe ja.

Ok, hopelijk zet ie het voort, lopen toch nog twee andere Portoos rond bij jullie ? En jij was nog zo'n Portugallover ;)

Anyhow, geniet van je ploeg ! ik check af en toe de goals, zitten echt beauties tussen.
 

Janssen

Well-known member
Ok, hopelijk zet ie het voort, lopen toch nog twee andere Portoos rond bij jullie ? En jij was nog zo'n Portugallover ;)

Anyhow, geniet van je ploeg ! ik check af en toe de goals, zitten echt beauties tussen.

Hoho, ik heb niks tegen Portugal. Ben elk jaar wel een keer in de Algarve en drink het hele jaar door Portugese wijn ;)

Portugese vrouwen ook niks mis mee!

Santos doet het redelijk, Vididal moet nog wennen maar heeft wel potentie. We gaan zien waar het ons brengt.
 

U.G.

Well-known member
Hoho, ik heb niks tegen Portugal. Ben elk jaar wel een keer in de Algarve en drink het hele jaar door Portugese wijn ;)

Portugese vrouwen ook niks mis mee!

Santos doet het redelijk, Vididal moet nog wennen maar heeft wel potentie. We gaan zien waar het ons brengt.

Daarom zeg ik Portugallover 'wink wink'

Hee succes !

Zo check ik wat Sportingkids her en der uitspoken en leer ik aldoende Perr Schuurs kennen :duim:
 

Janssen

Well-known member
Koploper in de periode :duim:

Nu achtereenvolgens Telstar-uit, NEC-thuis en MVV-uit. Dat is andere koek.
 

Janssen

Well-known member
Heeft Fortuna Sittard een uitcomplex?

‘Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens’. Het aloude spreekwoord lijkt meer dan van toepassing op Fortuna Sittard. Want zodra de ploeg uit moet spelen kost het veel punten.

Zo blijkt uit de cijfers van Opta dat Fortuna van de laatste 21 uitduels er slechts twee won, terwijl er in evenzoveel wedstrijden in het eigen stadion dertien keer drie punten gepakt werden.

Fortuna staat weliswaar op een knappe tweede plek, maar speelde dit seizoen pas twee keer uit. Daar komt nog bij dat de Limburgers moeite hebben met scoren in uitduels: in de laatste dertig competitieduels op vreemde bodem werd 26 keer gescoord, terwijl de ploeg in de laatste acht thuisduels alleen al bijna dat aantal goals scoorde (25).

En ook qua tegendoelpunten is het bij uitwedstrijden niet al te best gesteld. In de elf wedstrijden die uit werden gespeeld in 2017 incasseerde Fortuna 23 goals tegenover twaalf goals tegen in de dertien thuiswedstrijden.
Wellicht dat de goede weg op bezoek bij FC Emmen onlangs is ingezet. Toen wisten de Limburgers namelijk voor de tweede keer in 2017 het doel schoon te houden in een uitduel.

http://www.jupilerleague.nl/nieuws/fortuna-sittard-uitcomplex/
 

Janssen

Well-known member
Blijkbaar weer rare dingen geroepen na de wedstrijd plus weer rare wissels vrijdag. Ligt niet lekker bij de Turk.
 

Batigoal

Well-known member

Dat zou me niets verbazen. Is overigens ook al eens aangesteld toen Turkse eigenaren het Zwitserse FC Wil overnamen. Kreeg het echter 2 jaar achter elkaar niet voor elkaar om te promoveren en dat met een team vol reserves van Besiktas, Fenerbah?e en Galatasaray.
 

Janssen

Well-known member
Je mag het niet hardop zeggen maar ik ben vooral bang dat de donkere kliek de kont tegen de krib gooit als Oliseh zou moeten gaan.
 
Bovenaan