Fortuna Sittard Nieuws

ALenstra

Well-known member
Lu? Dat was toch lang geleden een shirtsponsor van Fortuna Sittard? In de tijd van Anne Evers toch.
 

Unregistere

Well-known member
Lu? Dat was toch lang geleden een shirtsponsor van Fortuna Sittard? In de tijd van Anne Evers toch.

Zeker!

mMcpf95HkHiglLa45MQ1hVw.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Perr Schuurs verlengt zijn contract tot medio 2020. Verrassend toch wel, maar een prima zaak voor Fortuna!
 

Eresd?g?

Banned
Die heeft allang de afspraak dat hij komende zomer naar Ajax gaat. Nu vangt Fortuna mooi bedrag voor m. Schat zo'n drie miljoen euro. Voor zo'n club natuurlijk megabedrag. Bij Ajax zal hij een jaartje kunnen wennen voordat hij De Ligt mag vervangen. Die vertrekt op zijn beurt naar mooie topclub in Europa.
 

Janssen

Well-known member
Ik denk dat 1,5/2 echt het maximale is. Volgens mij is in de zomer een bod van 1,2 afgewezen, dan zou het in de winter 1,5 kunnen zijn en volgende zomer 2. Mits hij niks breekt en zo blijft spelen.
 

Janssen

Well-known member
Fortuna Sittard

Fortuna Sittard

Na afgelopen vrijdag weet ik het zeker; Schuurs is het beste dat ik in geel-groen gezien heb sinds Van Bommel. Die stuurt op zijn 17e gewoon een heel elftal van achteruit aan. En dan is hij fysiek nog lang niet op zijn top.

Zijn (lange) passing is onge?venaard, maar ook positioneel/verdedigend zo ontzettend doordacht allemaal. Heel bijzonder om te zien.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Na afgelopen vrijdag weet ik het zeker; Schuurs is het beste dat ik in geel-groen gezien heb sinds Van Bommel. Die stuurt op zijn 17e gewoon een heel elftal van achteruit aan. En dan is hij fysiek nog lang niet op zijn top.

Zijn (lange) passing is onge?venaard, maar ook positioneel/verdedigend zo ontzettend doordacht allemaal. Heel bijzonder om te zien.

Kun jij gewoon Oliseh uitkafferen en negatief zijn, zure dorpsgek
 

Janssen

Well-known member
‘Servische middenvelder naar Fortuna’

Bron: Fortuna Online http://lb03.net/servische-middenvelder-naar-fortuna/

Het lijkt erop dat de Servische middenvelder Lazar Kojic in de winterstop naar Fortuna Sittard zal komen. De achttienjarige speler meldt zijn komst in een interview met het Servische sportkanaal SportKlub. Kojic speelt bij FK Brodarac dat uitkomt op het vierde hoogste niveau in Servi?.
Kojic is ook jeugdinternational voor Servi? en speelde in oktober met Servi? O19 een eerste kwalificatie-toernooi voor het EK volgend jaar in Finland. Dat kwalificatie-toernooi vond plaats in Ierland en daar heeft Fortuna de middenvelder waarschijnlijk gescout.
Eerder deze maand speelde Kojic nog een oefenduel met Servi? O19 tegen het Oranje O19 van Perr Schuurs. Nederland won met 2-0.

Kojic geeft aan geen profcontract te hebben bij FK Brodarac en kan dus transfervrij overkomen. Kojic zou Fortuna’s vierde jeugdinternational zijn, naast Perr Schuurs, Ufukcan Engin, Andr? Vidigal.

Bron: SportKlub

Weer een nieuwe superheld. Misschien wel een eigen topic waard.
 
Bovenaan