Fortuna Sittard Nieuws

Jef400

Well-known member
Ze hadden al een kermistenue, een kermisbeleid, een kermishistorie en nu komt er een kermistrainer bij. Dat ook nog in de kermisprovincie van Nederland en ik denk dat het kernwoord in deze kermis is.
 

Unregistere

Well-known member
Ze hadden al een kermistenue, een kermisbeleid, een kermishistorie en nu komt er een kermistrainer bij. Dat ook nog in de kermisprovincie van Nederland en ik denk dat het kernwoord in deze kermis is.

En dat een dag na kerstmis. Wat een verschil kunnen twee letters maken!
 

Jef400

Well-known member
Kermistenue, de groen-gele horizontale banen zijn bijna parkietachtig. Kermisbeleid kijk naar de bijna faillissementen de laatste tijd. Kermishistorie, een van de twee voorvaderen vond het rondtoeren belangrijker dan de competitie, verschillende stadions, onverklare stijgingen en dieptes. Ongeveer overal gespeeld tot in de top van Nederland en goede Europacup tournees. Limburg is nou niet echt het toonbeeld van betrouwbaarheid van bestuur, persoonlijke belangen blijken belangrijker dan provincietje spelen.
 

gevegt

Well-known member
Kermistenue, de groen-gele horizontale banen zijn bijna parkietachtig. Kermisbeleid kijk naar de bijna faillissementen de laatste tijd. Kermishistorie, een van de twee voorvaderen vond het rondtoeren belangrijker dan de competitie, verschillende stadions, onverklare stijgingen en dieptes. Ongeveer overal gespeeld tot in de top van Nederland en goede Europacup tournees. Limburg is nou niet echt het toonbeeld van betrouwbaarheid van bestuur, persoonlijke belangen blijken belangrijker dan provincietje spelen.

Held!:duim:
 

de waan

Well-known member
Fotuna'54 ooit eens.

En een keertje de kwartfinale van de ECII gehaald door twee rondjes te overleven.
 

JMD

Well-known member
Aardige surprise in elk geval. Vermoedelijk gaat hij de spelers van Fortuna leren van heel ver op doel te schieten!

Eerste Nigeriaanse trainer in het Nederlandse betaalde voetbal lijkt mij. En mogelijk ook de eerste Afrikaan of zie ik er nu in de gauwigheid ??n (of meer) over het hoofd?

Dan denk ik aan een Marokkaanse trainer, maar de vraag is of we die ooit gehad hebben in het Betaald Voetbal?
 
Bovenaan