Football Manager

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik koop 'm in januari, als alle bugs eruit zijn. Bij Groningen zit bijv die Japanner er niet bij. En Ajax heeft geen stafleden.
 

Batigoal

Well-known member
Ik koop 'm in januari, als alle bugs eruit zijn. Bij Groningen zit bijv die Japanner er niet bij. En Ajax heeft geen stafleden.

Dat zijn licentieissues, dus die gaan er ook niet meer in komen. Daarnaast is het jammer dat er geen degradatie vanuit de Jupiler League is.
 

Unregistere

Well-known member
Ik koop 'm in januari, als alle bugs eruit zijn. Bij Groningen zit bijv die Japanner er niet bij. En Ajax heeft geen stafleden.

Wel gunstig, als je dan manager wordt van Ajax, hoef je ook niet bang te zijn dat Dennis en Hennie je weg willen werken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bol.com heeft voor ?27,99 nu FM 18 te koop. Geen haken en ogen, heb 'm zelf ook besteld.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
o8a269.png


Spannend! Van de 23e plek op 26 december (toen ik begon), naar plek 7 in speelronde 33 en ik had zomaar 16e kunnen zijn als ik deze pot had verloren.
 

Batigoal

Well-known member
Dan raken er 3 van je 4 spitsen geblesseerd (waaronder je topscorer voor 7 maanden) en ben je erg gefrustreerd, tot je een 16-jarige dan maar een kans geeft:

n1KDzUE.png


Lekker begin.
 

mamaroli

New member
Ik word gek van klagende spelers. Nu wilt mijn 2e keeper van mijn jeugdteam een basisplaats. Hij heeft het niveau van 3 divisies lager.
 

Makanaky

Well-known member
FM18 wordt mij te uitgebreid met alle analyses en dynamics waar je rekening mee moet houden. Ook is de scouting nu wel he??l omslachtig. Heb sinds december nog geen anderhalf seizoen gespeeld. Schiet niet op.
 

mamaroli

New member
FM18 wordt mij te uitgebreid met alle analyses en dynamics waar je rekening mee moet houden. Ook is de scouting nu wel he??l omslachtig. Heb sinds december nog geen anderhalf seizoen gespeeld. Schiet niet op.

Ik moet zeggen dat ik hem aardig lekker vind spelen. Ik vind vooral de media en zeurende spelers irritant. De analyses en dynamics is vooral in hoeverre je er iets mee doet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik gebruik voor de klagende spelers de in-game editor. Cheaten? Dat moet dan maar.

Ik vind het ook veel te veel geworden, vooral dat scouten ja. Gedoe, dat is een betere benaming.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat kun je allemaal met de in-game-editor en hoe kom je daaraan?

Die kost eenmalig €4,95 in de Steam Workshop. Je kunt er in feite alles mee, zal ff wat screenshots maken.

2re7iox.png

Hier kun je je spelers het beste moraal geven, de maximale tactiekvaardigheid en hun ongelukkigheid wegnemen.

15n6mbd.png

Hier probeer ik weg te blijven, hier kun je namelijk de CA en PA van de speler zien. Je kunt dus alle 180+ spelers in ??n pagina zien en ook met deze editor naar je club plaatsen.

msdwef.png

Hier kun je dus alles aan je club aanpassen. Stadion, geld, toeschouwersaantallen, rivalen, noem het maar op. Het Walhalla voor cheaters.
 

mamaroli

New member
Ik gebruik voor de klagende spelers de in-game editor. Cheaten? Dat moet dan maar.

Ik vind het ook veel te veel geworden, vooral dat scouten ja. Gedoe, dat is een betere benaming.

Ik heb dat ook overwogen, maar ben bang dat ik dan nog meer ga cheaten omdat het zo makkelijk is.
Al heb ik wel bij RKC de jeugdopleiding iets verbeterd.
 

Batigoal

Well-known member
Van mij mag er wel een uitdaging zijn. Wat ik weleens wil bij langere carri?res bij 1 club is om de shirts iets aan te passen zoals in het echt.
 

mamaroli

New member
Van mij mag er wel een uitdaging zijn. Wat ik weleens wil bij langere carri?res bij 1 club is om de shirts iets aan te passen zoals in het echt.
RKC is een behoorlijke uitdaging, ook met de aanpassingen.

Ik zou dat echt goede verbeteringen vinden voor een volgende titel. Net als een stadionbuilder. Dat je, je club ook cosmetisch wat kan aanpakken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoppa, seizoen twee in de Premier League, vorig jaar 6e geworden en de FA Cup gepakt.

ng34lh.png


9k9g1z.png
 
Bovenaan