Weer een aantal clubs die niet aan FFP deden!
Portuguese champions Sporting Lisbon are among eight clubs who have been sanctioned by Uefa for Financial Fair Play (FFP) breaches.
bbc.com
😁 Mooie foto
Voor de zekerheid toch de betekenis van fair play maar ff opgezocht, en dit kwam ik tegen :
(de & het; g.mv.) SP - eerlijk spel (ook fig.) ... Het moet geen sport worden waarin het grote geld een rol gaat spelen en de mogelijkheid tot sjoemelen wordt ingebakken.
Zeer zeker, way to go FFP, pak ze aan die grote vissen met dat vies geld van ze ; Sporting clube de Portugal, Betis en nog een paar uit het land van Borat idd.
Een paar jaar geleden is Juve leo op een zomermiddag een paar spelers op de training gaan 'aanspreken' , hierna liep de halve selectie gratis de deur uit, gewoon weg. De club heeft vervolgens ik weet niet hoeveel tijd en vlieguren besteed met het achterna gaan van hun geld, wat peanuts opleverde. De club is nog steeds herstellende, how about een beetje back-up als je ziet wat er in de top gebeurt UEFA ? Met Mendes erbij hebben we in de afgelopen 2 jaar voor ( ik schat ) 60 miljoen verkocht, en Amorim, Santos, Goncalves en Paulinho kosten minder dan 50.
PSG leed 200 miljoen verlies 2 seizoenen geleden en smeet er dit jaar nog eens 300 miljoen tegenaan, gewoon omdat het kan. En wij voeren dit lijsje aan ?
Dat de bullies intens door mogen blijven gaan met hun Superleague en het uiteindelijk voor elkaar krijgen ook