Filmpjes/linkjes van internet

Eresd?g?

Banned
Of gewoon bommetje erop gooien. Maatschappij kan zonder deze hersenloze figuren. En nee niet omdat het Feyenoorders zijn maar omdat het figuren zijn die voetbal als excuus gebruiken om te rellen.

Maasveld

Well-known member
Liever zo dan in het stadion of een binnenstad. Maar helaas krijgen ze een podium.
Op zich is hier ook helemaal niets mis mee. Schijnbaar is het hun hobby om andere mensen op hun kop te slaan en zelf klappen te vangen. Op deze manier vallen ze niemand lastig, dus laat hen lekker.

Joost

Well-known member
Inderdaad, niets mis mee. Laat iedereen zijn hobby hebben, en zeker op zo'n manier.

Er is wel iets helemaal mis; ze doen dit onder de naam Feyenoord. Op die manier is het wel weer aan voetbal gelinkt terwijl het daar niets meer te maken heeft.

Shayman

New member
Er is wel iets helemaal mis; ze doen dit onder de naam Feyenoord. Op die manier is het wel weer aan voetbal gelinkt terwijl het daar niets meer te maken heeft.
Ik ben inderdaad blij dat ik niet naar die meet ben gegaan na het zien van dit filmpje... In de media kan dit uitvergroot worden maar wanneer iemand een beetje verstand heeft dan zucht diegene en scrollt verder.

zwammy

Well-known member

Dat ligt dan toch aan de link die mensen zelf pakken. Als ze huisvrouwen united roepen denk jij toch ook niet aan huisvrouwen?

Gewoon wat volk wat elkaar met een lading sos op een paar tikken geven in een bos. Is in Zweden en Rusland al jaren zo. Nu er toevallig een groep uit Nederland te zien is is het schandelijk. Zolang ze geen eekhoorns op elkaar gegooid hebben zie ik er echt helemaal niets fouts in

Bovenaan