gevegt
Well-known member
Anders dan jou, ga ik niet over een andere club ouwehoeren in een wedstrijdtopic.Jij maakt deel uit van dit topic, dus on topic.
Anders dan jou, ga ik niet over een andere club ouwehoeren in een wedstrijdtopic.Jij maakt deel uit van dit topic, dus on topic.
Niet zo miepen als je met je neus op de feiten wordt gedrukt gevegt. En nu maar gauw on topic, want dat wil je tenslotte.Anders dan jou, ga ik niet over een andere club ouwehoeren in een wedstrijdtopic.
Ja en nee. Vijftien jaar een seizoenkaart gehad en de laatste jaren gemerkt dat ik en een deel van de rest van het Legioen uit elkaar gegroeid zijn. Ik voel me helemaal niet meer op mijn gemak tussen de rondgaande ponypackjes, de scheldpartijen en het ontzettende haantjesgedrag. En ook al heb ik me persoonlijk nooit heel onveilig gevoeld, ik heb door de jaren heen inderdaad wel wat dingen zien gebeuren waar ik me absoluut niet mee wil identificeren. En elk bezoek aan de Kuip geeft me niet de indruk dat dergelijke wanpraktijken tot het verleden horen. Gelet op de daders van toen en de gelijkenissen met veel Kuipgangers van nu.
Het ligt voor een groot deel aan mezelf hoor. Ik ken genoeg (leuke) mensen die nog tweewekelijks met veel plezier naar de Kuip gaan. Voor mij zijn echter andere dingen in mijn leven belangrijk geworden.
Ik vind hem echt een gentleman.Deze man wist in de voorbereiding al dat hij geen basisplaats zou krijgen. Had diverse aanbiedingen elders waar hij veel meer kon verdienen. Besloot te blijven en neemt vervolgens deze rol op zich. Ik vind dat heel bijzonder.
Sinds maandag is het groen-wit en onverstaanbaar Engels wat hier de klok slaat in de binnenstad, die gasten zitten hier nog. Feyenoorders gefeliciteerd !
Deze man wist in de voorbereiding al dat hij geen basisplaats zou krijgen. Had diverse aanbiedingen elders waar hij veel meer kon verdienen. Besloot te blijven en neemt vervolgens deze rol op zich. Ik vind dat heel bijzonder.
Dat snap ik ja. Maar hij kon bijvoorbeeld volgens de geruchten ook 2 tot 3 miljoen netto gaan verdienen in Griekenland. Wat ik bedoelde is dat dit soort jongens echt goud waard zijn in een selectie. Hij heeft zijn tekortkomingen als voetballer, daarom is hij ook geen basisspeler. Maar hij verzaakt nooit op trainingen, is altijd de eerste die nieuwe spelers verwelkomt en is al met al gewoon een heel positief mens.Saudi-Arabië ligt voor hem ook ietwat ingewikkeld
Er waren er gistermiddag ook nog aardig wat verdwaald in Amsterdam.Sinds maandag is het groen-wit en onverstaanbaar Engels wat hier de klok slaat in de binnenstad, die gasten zitten hier nog. Feyenoorders gefeliciteerd !
Haha, een enorme lucky. Maar hij kwam niet uit de lucht vallen. Heel sterke openingsfase van Feyenoord.Schitterende goal