Feyenoord in Europa

Ska P 187

Well-known member
Ach het blijft toch een echte losers cup. Dat blijft Feyenoord dan weer bespaard. Vreemd eigenlijk dat ze'm niet gewonnen hebben wat dat betreft!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Regels moeten verandert worden. Valt nu niet tegen op te treden.

Tijdrekken heb ik het overigens over.

De suggesties die gedaan worden gaan niet helpen, dus ik vrees dat dit nooit effectief gaat worden bestreden. Laten we eerlijk zijn, zelfs effectieve speeltijd helpt niet echt.
 

JMD

Well-known member
Het was een top Europees seizoen, van Feyenoord in het bijzonder maar eigenlijk alle NL ploegen in de breedte. Maar toch bezorgen 3 duels van dit seizoen een katterig gevoel over het seizoen, PSV - Benfica, Ajax - Benfica en Feyenoord - AS Roma
 

Mario

Well-known member
Het was een top Europees seizoen, van Feyenoord in het bijzonder maar eigenlijk alle NL ploegen in de breedte. Maar toch bezorgen 3 duels van dit seizoen een katterig gevoel over het seizoen, PSV - Benfica, Ajax - Benfica en Feyenoord - AS Roma
Toch liggen er ook in de toekomst kansen voor de Nederlandse clubs in dit toernooi.
 

Ska P 187

Well-known member
Kansen niet gemaakt en zoveel krijg je er niet in een finale. Bij die bal op de paal had ik het wel gezien. Die mazzel moet je gewoon hebben.
 

gevegt

Well-known member
Het verbaast me niets dat Mourinho de enige is die zonder zijn hoofd te buigen zich de medaille laat omhangen.
 
Bovenaan