Ik heb alleen de laatste 7 minuten + blessuretijd gezien (we hadden al maanden kaarten voor Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman in de Oosterpoort), maar je vat het denk ik aardig samen, leuk voetballen vs. enkel met winnen bezig zijn, daar leggen wij Nederlanders het zó vaak tegen af. Moet je ook nog Mourinho als trainer bij de tegenstander hebben.Het was een top Europees seizoen, van Feyenoord in het bijzonder maar eigenlijk alle NL ploegen in de breedte. Maar toch bezorgen 3 duels van dit seizoen een katterig gevoel over het seizoen, PSV - Benfica, Ajax - Benfica en Feyenoord - AS Roma
TroostprijsWel een mooie beker.
Kansen niet gemaakt en zoveel krijg je er niet in een finale. Bij die bal op de paal had ik het wel gezien. Die mazzel moet je gewoon hebben.
Hij is gewoon een heel goede trainer die precies weet hoe je moet winnen als het er op aan komt.So close and yet so far...
Fascinerend hoe het hoogbegaafde genie José Mourinho met profylactisch catenaccio van efficiency en effectiviteit een dodelijke elixer heeft weten te brouwen.
Hij is gewoon een heel goede trainer die precies weet hoe je moet winnen als het er op aan komt.
In plaats van hem te vervloeken, zou je hem moeten prijzen.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hij toch stiekem blij is.Pierre zit er helemaal doorheen.
😀dat ook verlóren finales als een 'prijs' dienen te worden aangemerkt.
De binnenstad is aan vernieuwing toeHet is onrustig in Rotjeknor.
Dat wordt wel weer eens tijd.De binnenstad is aan vernieuwing toe
Met het strijdplan van Feyenoord was niets mis dit keer. Het is een enorme blunder van Trautner die Roma een doelpunt schenkt.Ik heb alleen de laatste 7 minuten + blessuretijd gezien (we hadden al maanden kaarten voor Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman in de Oosterpoort), maar je vat het denk ik aardig samen, leuk voetballen vs. enkel met winnen bezig zijn, daar leggen wij Nederlanders het zó vaak tegen af. Moet je ook nog Mourinho als trainer bij de tegenstander hebben.
Net zoals de herinnering aan een aantal pracht avonden niet weggevaagd wordt door een verloren finale tegen Man Utd of een verloren halve finale tegen Spurs blijft ook hier de herinnering aan een prachtig Europees seizoen staan. Maar verder natuurlijk gewoon kut, ook nog twee keer paal geraakt, zuur.
Dat ben ik niet met je eens. Feyenoord was de eerste helft veel te bang en daardoor te afwachtend.Met het strijdplan van Feyenoord was niets mis dit keer. Het is een enorme blunder van Trautner die Roma een doelpunt schenkt.
Kort na rust twee keer pech en verder niet of nauwelijks iets gecreëerd lees ik, al zag ik in blessuretijd nog een kansje voor Linssen. Maar dan klopt je strijdplan toch niet helemaal?Met het strijdplan van Feyenoord was niets mis dit keer. Het is een enorme blunder van Trautner die Roma een doelpunt schenkt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Feyenoord erg teleurstellend vond spelen, afgezien van een kleine opleving. Helaas. Italianen zijn toch anders dan Fransen of Tsjechen, zo'n Roma raakt veel minder snel in paniek en maakt dus niet van die blunders achterin.
Het is wat het is, maar Feyenoord had er ook geen recht op vanavond.
Helemaal mee eens.Wat een gelul. Feyenoord heeft niet heel goed gespeeld, maar laten we niet doen alsof AS Roma veel meer aanspraak erop maakte. AS Roma maakte die ene kans en Feyenoord die wist haar mogelijkheden niet te benutten. Zonde dat ze de eerste helft niet konden opbrengen wat ze de tweede helft wel konden opbrengen.