Feyenoord in Europa

Max

Administrator
Forumleiding
Tot de kwartfinale is het een makkelijker toernooi. Vanaf de kwartfinale maakt het niet extreem veel uit met de Europa League.
 

Mario

Well-known member
Ik vraag mij af of Tirana klaar is om zoveel supporters (zonder kaartje) te ontvangen. Dat zijn ze daar helemaal niet gewend.
 

erka

Well-known member
Ik vraag mij af of Tirana klaar is om zoveel supporters (zonder kaartje) te ontvangen. Dat zijn ze daar helemaal niet gewend.

Alsof Nederlandse steden wel een invasie van 80.000 Italiaanse supporters zonder kaartje zouden kunnen handelen.
 

BlauwVinger

Well-known member
Feyenoord, dat 'firsts', als vlaggenschip van het Nederlandse voetbal aaneen reeg en dat nog nooit een Europese bekerfinale verloor, maakte gehakt van Schotse, Engelse en Duitse oppositie. AS Roma misstaat als finaletegenstander niet in dat illustere rijtje uit louter Europese topcompetities.

Hup Feyenoord!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alsof Nederlandse steden wel een invasie van 80.000 Italiaanse supporters zonder kaartje zouden kunnen handelen.

Sterker nog, in voormalig Oostblok willen ze nog wel eens gigantisch grote pleinen hebben. Schijnbaar heeft Tirana er eentje voor de Feyenoord supporters gereserveerd.
 

erka

Well-known member
Sterker nog, in voormalig Oostblok willen ze nog wel eens gigantisch grote pleinen hebben. Schijnbaar heeft Tirana er eentje voor de Feyenoord supporters gereserveerd.

Alleen was Tirana (net als vml. Joegoslavië) eigenlijk geen Oostblok.
 
Bovenaan