De Wolf
Well-known member
Dat ben ik met je eens. Kan je ook nog eens de eerste worden die het doet.Het is een Europa Cup, altijd mooi als je die wint.
Dat ben ik met je eens. Kan je ook nog eens de eerste worden die het doet.Het is een Europa Cup, altijd mooi als je die wint.
De UEFA Cup/Europa League begon immers ook ooit met een nietszeggende jaarbeursstedenbeker.Dat ben ik met je eens. Kan je ook nog eens de eerste worden die het doet.
Ik voel me wel tekort gedaan. Je schrijft mijn nick nog steeds met een hoofdletter.
Lul.
Ik vraag mij af of Tirana klaar is om zoveel supporters (zonder kaartje) te ontvangen. Dat zijn ze daar helemaal niet gewend.
Nog 2 dagen en 20 minuten.Is het al woensdag?
Wat is er woensdag dan?Is het al woensdag?
Alsof Nederlandse steden wel een invasie van 80.000 Italiaanse supporters zonder kaartje zouden kunnen handelen.
Sterker nog, in voormalig Oostblok willen ze nog wel eens gigantisch grote pleinen hebben. Schijnbaar heeft Tirana er eentje voor de Feyenoord supporters gereserveerd.
De training van Feyenoord live op ESPN!
Afwerken op doel was echt lachwekkend. De ballenjongen op de tribune kon het niet bijhouden.De training van Feyenoord live op ESPN!
Ik kreeg eerder de indruk dat ze er last van hadden.Zand in de ogen, prima toch!