Feyenoord heel goed vandaag tegen een wel heel matige Zweedse tegenstander.
De nieuwelingen en ook de trainers hebben geen last van Kuipvrees!
Ik heb me uitstekend vermaakt met een onbevangen spelend Feyenoord. Carpe diem.
Hup PSV!Ik denk dat we volgende week alleen een andere keeper opstellen. Slot wil volgens mij echt vastigheden creëren.
Hup Cambuur!
Wat een wandelende reclamezuilen daar in Zweden, volgens mij hebben ze zelfs reclame op hun onderbroek.
De Coolsingel natuurlijk!Ik heb geen idee waar dit gaat eindigen.
Zit wel TBS bij....Is Bijlow heel goed weggekomen. Had zomaar vier wedstrijden kunnen zijn.
Hoezo? Het was toch geen grove overtreding. Hij blokkeerde alleen een doorgebroken speler. Meer dan 1 wedstrijd schorsing zou erg vreemd zijn geweest.Is Bijlow heel goed weggekomen. Had zomaar vier wedstrijden kunnen zijn.
Ach, ze zitten een beetje slap te lullen, alleen maar omdat ik gisteren na die rode kaart zei dat je moet hopen dat het niet meer dan 1 duel wordt omdat je Bijlow dan bij het eerste duel groepsfase kwijt bent. Blijkbaar waren de heren Feyenoorders zo in de euforie (terecht overigens) dat ze lazen dat ik al zeker wist dat het meer dan 1 duel zou worden...Hoezo? Het was toch geen grove overtreding. Hij blokkeerde alleen een doorgebroken speler. Meer dan 1 wedstrijd schorsing zou erg vreemd zijn geweest.
Niet zo interessant doen. Je wist het echt niet wat de UEFA zou doen, terwijl doorgebroken speler gewoon overal 1 wedstrijdje is.Ach, ze zitten een beetje slap te lullen, alleen maar omdat ik gisteren na die rode kaart zei dat je moet hopen dat het niet meer dan 1 duel wordt omdat je Bijlow dan bij het eerste duel groepsfase kwijt bent. Blijkbaar waren de heren Feyenoorders zo in de euforie (terecht overigens) dat ze lazen dat ik al zeker wist dat het meer dan 1 duel zou worden...
Laat ze lekker. Zoals Jamel hier al terecht zei, Feyenoord zit verdomd goed in elkaar, en van dat elftal wat goed weg kwam tegen Drita is niks meer te zien, en het loopt hartstikke goed.