Feyenoord in Europa

Susaa

Well-known member
Feyenoord heel goed vandaag tegen een wel heel matige Zweedse tegenstander.

De nieuwelingen en ook de trainers hebben geen last van Kuipvrees!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Feyenoord heel goed vandaag tegen een wel heel matige Zweedse tegenstander.

De nieuwelingen en ook de trainers hebben geen last van Kuipvrees!

Eens. Uitstekend Feyenoord en heel zwak en lomp Elfsborg. Keeper en rechtsback drama. Volgende week maar wat jongens rust gunnen, maar wel winnen ivm de coëfficiënten.

Bijlow trouwens inderdaad een smetje. Dit werd laatst al genoemd als verbeterpunt van 'm en dat bleek nu weer. Komt vanzelf als ie meer ervaring krijgt.

Van harte Feyenoorders!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat we volgende week alleen een andere keeper opstellen. Slot wil volgens mij echt vastigheden creëren.
 

Mario

Well-known member
Ik denk dat we volgende week alleen een andere keeper opstellen. Slot wil volgens mij echt vastigheden creëren.
Hup PSV!

Wat een wandelende reclamezuilen daar in Zweden, volgens mij hebben ze zelfs reclame op hun onderbroek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hup Cambuur!

Wat een wandelende reclamezuilen daar in Zweden, volgens mij hebben ze zelfs reclame op hun onderbroek.

Dan weet je dat je met een tegenstander uit een D-competitie te maken hebt. Luzern was volgeplakt met vijf verschillende banken en als hoofdshirtsponsor een postorderbedrijf die als verdienmodel heeft de wanbetalers die de woekerrente mogen ophoesten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wolfsberger, Trencin, Rijeka, Sparta Praag, etc. Niemand die mij gaat vertellen dat die teams nou zoveel beter zijn dan Elfsborg. En toch verloren we de afgelopen jaren kansloos van dat soort ploegen. Dan is een 5-0 overwinning een groot contrast. Het zit er natuurlijk dik in dat de analisten allemaal weer gaan zeggen dat de tegenstander zo zwak was. Maar de Nederlandse subtop heeft al jaren niet meer de luxe om zich automatisch beter te wanen dan de tegenstander in Europa.

Ik heb geen idee waar dit gaat eindigen. En ik denk dat we vooral lekker van wedstrijd tot wedstrijd moeten leven. Maar het is momenteel echt heel erg fijn om Feyenoorder te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
We spelen gewoon mooi voetbal. Ik kijk buiten Feyenoord eigenlijk niet zo gek veel voetbal, maar de Europese duels van AZ wilde ik nog wel eens kijken vanwege het aantrekkelijke spel met jonge spelers. Bizar dat je nu de trainer die daarin een belangrijke rol heeft gespeeld hebt kunnen vastleggen en dat hij Feyenoord ook zo laat spelen.
 

André

Well-known member
Feyenoord speelt wel erg goed ja
Ben wel beetje bang voor de smalle selectie als er straks blessures en schorsingen komen heb je een probleem
 

JMD

Well-known member
Hoezo? Het was toch geen grove overtreding. Hij blokkeerde alleen een doorgebroken speler. Meer dan 1 wedstrijd schorsing zou erg vreemd zijn geweest.
Ach, ze zitten een beetje slap te lullen, alleen maar omdat ik gisteren na die rode kaart zei dat je moet hopen dat het niet meer dan 1 duel wordt omdat je Bijlow dan bij het eerste duel groepsfase kwijt bent. Blijkbaar waren de heren Feyenoorders zo in de euforie (terecht overigens) dat ze lazen dat ik al zeker wist dat het meer dan 1 duel zou worden... ;)

Laat ze lekker. Zoals Jamel hier al terecht zei, Feyenoord zit verdomd goed in elkaar, en van dat elftal wat goed weg kwam tegen Drita is niks meer te zien, en het loopt hartstikke goed.
 

Bernardo

Well-known member
Ach, ze zitten een beetje slap te lullen, alleen maar omdat ik gisteren na die rode kaart zei dat je moet hopen dat het niet meer dan 1 duel wordt omdat je Bijlow dan bij het eerste duel groepsfase kwijt bent. Blijkbaar waren de heren Feyenoorders zo in de euforie (terecht overigens) dat ze lazen dat ik al zeker wist dat het meer dan 1 duel zou worden... ;)

Laat ze lekker. Zoals Jamel hier al terecht zei, Feyenoord zit verdomd goed in elkaar, en van dat elftal wat goed weg kwam tegen Drita is niks meer te zien, en het loopt hartstikke goed.
Niet zo interessant doen. Je wist het echt niet wat de UEFA zou doen, terwijl doorgebroken speler gewoon overal 1 wedstrijdje is.
 
Bovenaan