Feyenoord in Europa

Max

Administrator
Forumleiding
Een duel is redelijk standaard. Dus op zich geen heel veel urgentie op het direct definitief bekend te maken. Komt volgens mij niet heel veel voor dat men meer dan een wedstrijd geeft, maar het is wat het is. Til pakt sowieso teveel (domme) kaarten.
 

Miramar

Well-known member
Puur en alleen om de schade die continu wordt aangericht door de supporters krijgt Til extra schorsing.
 

Forza AZ

Well-known member
Guus Til heeft nog een extra duel schorsing gekregen. Reden is niet bekend gemaakt. Wat is dit voor onzin? Hij werd eind november met rood weggestuurd, krijgt 1 duel schorsing, zit zijn schorsing uit afgelopen week en dan nu nog een extra duel?
Als het een heel grove overtreding was dan is een schorsing van meer wedstrijden natuurlijk mogelijk. Blijkbaar heeft de UEFA hem eerst al vast voor 1 wedstrijd geschorst en is later gaan bepalen wat ze een geschikte straf vonden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We hebben vijf spelers gehaald deze winter en we mogen er maar drie inschrijven.

Wålemark en Hendrix lijken mij zeker. Dermane zal niet worden ingeschreven. Dan gaat het nog tussen Bassett en Sandler. Ik zou voor Bassett gaan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We hebben vijf spelers gehaald deze winter en we mogen er maar drie inschrijven.

Wålemark en Hendrix lijken mij zeker. Dermane zal niet worden ingeschreven. Dan gaat het nog tussen Bassett en Sandler. Ik zou voor Bassett gaan.
Sandler is niet fit, zegt 'ie zelf. Makkelijke keus dan
 

Batigoal

Well-known member
Benieuwd of die Dermane voor jullie wat gaat worden. Gaan uiteraard ronkende verhalen over, maar die gingen er ook over die Baldé die inmiddels alweer (tijdelijk) is vertrokken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Benieuwd of die Dermane voor jullie wat gaat worden. Gaan uiteraard ronkende verhalen over, maar die gingen er ook over die Baldé die inmiddels alweer (tijdelijk) is vertrokken.

Ben ik ook erg benieuwd naar. Lijkt mij wel een wat iel ventje. Die zal rustig worden gebracht via Feyenoord Onder 21 neem ik aan. Heb jij nog zicht op de verrichtingen van Baldé in België? Op zich zie ik daar meer talent in dan die Reiss Nelson of een Conteh. Alleen wel een extreem ruwe diamant.
 
Bovenaan