Miramar
Well-known member
44 miljoenNa aflossing van de schulden blijven er nog maar een paar miljoen over volgens Woerts.
44 miljoenNa aflossing van de schulden blijven er nog maar een paar miljoen over volgens Woerts.
Als dat niet begroot is, kun je beter het hele bestuur wegsturen.En die moeten gereserveerd worden voor de toekomstige boetes van de UEFA.
Als De Kuip ook nog gekocht wordt is het hooguit 20 miljoen, volgens Woerts.44 miljoen.
Dessers kost bijna niks dus die is binnen.Als De Kuip ook nog gekocht wordt is het hooguit 20 miljoen, volgens Woerts.
Kan me inmiddels meer dan goed voorstellen dat hij er bij de NAC supporters zo goed op stond. Wat een heerlijke kerel is het! Niet alleen qua voetbal, maar vooral ook qua persoonlijkheid. Zijn interviews zijn geweldig. Laatst was hij te gast in een Kein Geloel podcast en zit ik gewoon anderhalf geamuseerd naar hem te luisteren en baalde ik dat het al afgelopen was. Bijzondere vent.
Dan maken wij wel een deal.Dessers kost bijna niks dus die is binnen.
Heb je daar een voorbeeld van?Die Dessers schijnt ook gewoon een heel sympathieke gast te zijn.
Als hij zo doorgaat dan wordt 'ie mijn favoriete Feyenoorder.LdL had net Dessers voor de microfoon. Wat een heerlijk bescheiden jongen is dat.
Qua spel of interviews?Als hij zo doorgaat dan wordt 'ie mijn favoriete Feyenoorder.
Beiden. Het totaalplaatje laat hem er bovenuit steken ten opzichte van de anderen.Qua spel of interviews?
Toornstra lijkt me ook wel iemand die buiten het veld zich 'normaal' gedraagt en in het totaal plaatje van dit team past.Beiden. Het totaalplaatje laat hem er bovenuit steken ten opzichte van de anderen.
Normaal ben je daar niet zo van, dat je strooit met het woord favoriet.Als hij zo doorgaat dan wordt 'ie mijn favoriete Feyenoorder.
Linssen ook.Toornstra lijkt me ook wel iemand die buiten het veld zich 'normaal' gedraagt en in het totaal plaatje van dit team past.