Feyenoord in Europa

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik kan me oprecht niet herinneren of ik ooit zo'n doeltreffende spits in een Feyenoordshirt heb gezien. Het zijn allemaal geen toevalstreffers, hè? Gewoon heel bewuste acties en super zuiver en gecontroleerd. Mooi hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan me oprecht niet herinneren of ik ooit zo'n doeltreffende spits in een Feyenoordshirt heb gezien. Het zijn allemaal geen toevalstreffers, hè? Gewoon heel bewuste acties en super zuiver en gecontroleerd. Mooi hoor!

Die moet je vastleggen. 2,8 miljoen voor een scorende spits.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor mij is trouwens Toornstra de held van de avond. Die heeft zich helemaal in dienst van de ploeg kapot gewerkt.
Zo, echt hè? Die heeft me wat meters gemaakt.

Sowieso vond ik het eigenlijk gewoon een prima wedstrijd tegen een goeie tegenstander. Met een normale keeper op goal zouden we helemaal niet in de problemen zijn gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
Zo, echt hè? Die heeft me wat meters gemaakt.

Sowieso vond ik het eigenlijk gewoon een prima wedstrijd tegen een goeie tegenstander. Met een normale keeper op goal zouden we helemaal niet in de problemen zijn gekomen.
Ik doe het met je dat Slot de opdracht heeft gegeven om geen lange bal te geven maar op te gaan bouwen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat Dessers de held van Feyenoord moet zijn, is toch wel een beetje jammer.

Maar goed, Feyenoorders gefeliciteerd.
Kan me inmiddels meer dan goed voorstellen dat hij er bij de NAC supporters zo goed op stond. Wat een heerlijke kerel is het! Niet alleen qua voetbal, maar vooral ook qua persoonlijkheid. Zijn interviews zijn geweldig. Laatst was hij te gast in een Kein Geloel podcast en zit ik gewoon anderhalf geamuseerd naar hem te luisteren en baalde ik dat het al afgelopen was. Bijzondere vent.
 
Bovenaan