Feyenoord in Europa

JMD

Well-known member
Welja. We gaan even Feyenoord compleet afschrijven, omdat we ons vastbijten tegen een tegenstander die met zes verdedigers en twee verdedigende middenvelders speelt. Nieuwe trainer en diverse nieuwe spelers. Er komen nog spelers en er gaan nog spelers vertrekken.
Ja, idd zeer verdedigend Drita. Lastig om tegen te spelen, dat zeker ook.

Maar basiszaken gaan al fout, het aantal slechte voorzetten was niet te tellen, het aantal ballen die slecht ingespeeld werden ook niet.
 

JMD

Well-known member
Dit Feyenoord moet ook nog duidelijk wennen aan het spelen zonder Berghuis, om wie alles draaide de laatste jaren.
Jep. Die had er vanavond door een fraaie actie zelf wel 1 binnengeschoten. Die goals/acties gaan ze missen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, idd zeer verdedigend Drita. Lastig om tegen te spelen, dat zeker ook.

Maar basiszaken gaan al fout, het aantal slechte voorzetten was niet te tellen, het aantal ballen die slecht ingespeeld werden ook niet.

Als dat nu al in het begin van het seizoen misgaat, dan zal het idd wel het hele seizoen misgaan.
 

Joost

Well-known member
Denk niet dat ik dit jaar veel van de Conference League ga kijken. Voorrondes vind ik altijd wel leuk, omdat er veel op het spel staat, maar na de CL op di/wo is dit wel triest qua niveau.

0-0 is trouwens an sich geen slechte uitslag zonder die regel van uitdoelpunten
Je kijkt wel naar Heerenveen. Die hebben dit toernooi niet eens gehaald.
 

Miramar

Well-known member
Ongeslagen in de Conference League:

Barcelona
Chelsea
Paris St Germain
Bayern München
Feyenoord
 

Fregge

Well-known member
Ik heb Barcelona, Chelsea, PSG en Bayern niet zien verliezen in de Conference League gisteren
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sparta heeft gisteren ook niet verloren in de Conference League.

Maar goed. Ik vind het allemaal erg negatief. Tuurlijk was het op het eerste kwartier na echt niet best. Maar dit soort voorronde wedstrijden zijn heel vervelend tegen tegenstanders met het hele team achter de bal en zes tot acht spelers in eigen zestien. Tuurlijk moet je dan nog steeds winnen, maar je hebt er slechte dagen tussen zitten. Dan speel je 0-0 en moet je het thuis afmaken. Dan ga je door naar de volgende voorronde en daar gaat het uiteindelijk om. Alleen voor de Europese ranking van Feyenoord is het zonde dat we gisteren niet hebben gewonnen.
 

Miramar

Well-known member
Sparta heeft gisteren ook niet verloren in de Conference League.

Maar goed. Ik vind het allemaal erg negatief. Tuurlijk was het op het eerste kwartier na echt niet best. Maar dit soort voorronde wedstrijden zijn heel vervelend tegen tegenstanders met het hele team achter de bal en zes tot acht spelers in eigen zestien. Tuurlijk moet je dan nog steeds winnen, maar je hebt er slechte dagen tussen zitten. Dan speel je 0-0 en moet je het thuis afmaken. Dan ga je door naar de volgende voorronde en daar gaat het uiteindelijk om. Alleen voor de Europese ranking van Feyenoord is het zonde dat we gisteren niet hebben gewonnen.
Het was weer ouderwets gelul na de wedstrijd. Kokcu: "in balbezit gedomineerd".
Fer:" het moet beter".

Ik trek dat gewoon niet meer ....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het was weer ouderwets gelul na de wedstrijd. Kokcu: "in balbezit gedomineerd".
Fer:" het moet beter".

Ik trek dat gewoon niet meer ....

Slot zijn praatje ook gehoord? Klonk toch wel realistisch? Ik vind het nou niet echt interessant wat Fer te melden heeft, die gaat hopelijk spoedig in Turkije tekenen. Kökçu krijgt neem ik aan nog wel op z’n donder van Slot. Dat eerste kwartier van hem was nog wel aardig, maar daarna was het weer de Kökçu zoals wij hem onder Advocaat kennen.
 

JFK

Well-known member
Hopelijk krijgt Til ook onderuit de zak. Die vond ik echt heel armoedig spelen. Ik vind hem een slappeling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Susaa

Well-known member
Ik was serieus echt verdrietig toen ik Feyenoord zag spelen gisteren. Ben 15 minuten voor het eind van de wedstrijd in slaap gevallen.

Ik hoop dat de staf er team van gaat maken.
Ik heb hoop en geduld..... sommigen niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Welja. We gaan even Feyenoord compleet afschrijven, omdat we ons vastbijten tegen een tegenstander die met zes verdedigers en twee verdedigende middenvelders speelt. Nieuwe trainer en diverse nieuwe spelers. Er komen nog spelers en er gaan nog spelers vertrekken.
Er stonden gisteren meer nieuwe spelers in het veld bij Drita dan bij Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er stonden gisteren meer nieuwe spelers in het veld bij Drita dan bij Feyenoord.

Die hebben dan ook vrijwel niets meer gedaan dan tegen de eigen goal aanleunen. Waar je normaal gesproken bang moet zijn voor de snelle en gevaarlijke tegenstoot, was dat gisteren niet bepaald nodig.
 

De Wolf

Well-known member
Die hebben dan ook vrijwel niets meer gedaan dan tegen de eigen goal aanleunen. Waar je normaal gesproken bang moet zijn voor de snelle en gevaarlijke tegenstoot, was dat gisteren niet bepaald nodig.
Ze verwachten volgende week met 1-0 te winnen in de Kuip.
 
Bovenaan