Feyenoord in Europa

Batigoal

Well-known member
Typische stugge tegenstander waarbij je moet uitkijken voor de counter. Maar dit wint Feyenoord wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tot dusver nog niet heel veel bijzonders laten zien die Til, maar het seizoen is nog lang.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord moet volgende week wel scoren anders kan het zo maar zijn dat de eerste Nederlandse goal in de Conference League door Vitesse wordt gemaakt...

Echt, wat een armoe... Er is geen voorzet aangekomen zo ongeveer. Feyenoord gaat een zeer zwaar seizoen tegemoet en ze hebben de pech dat hun bonusduel (PSV thuis) pas in mei is...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een heel seizoen lang naar de mislukte Til kijken.
Ik vind het nog wat!

Nou ja als hij zo blijft spelen mag ik toch aannemen dat hij straks op de bank zit. In de oefenpotjes ook nog vrij weinig laten zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord moet volgende week wel scoren anders kan het zo maar zijn dat de eerste Nederlandse goal in de Conference League door Vitesse wordt gemaakt...

Echt, wat een armoe... Er is geen voorzet aangekomen zo ongeveer. Feyenoord gaat een zeer zwaar seizoen tegemoet en ze hebben de pech dat hun bonusduel (PSV thuis) pas in mei is...

Welja. We gaan even Feyenoord compleet afschrijven, omdat we ons vastbijten tegen een tegenstander die met zes verdedigers en twee verdedigende middenvelders speelt. Nieuwe trainer en diverse nieuwe spelers. Er komen nog spelers en er gaan nog spelers vertrekken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Denk niet dat ik dit jaar veel van de Conference League ga kijken. Voorrondes vind ik altijd wel leuk, omdat er veel op het spel staat, maar na de CL op di/wo is dit wel triest qua niveau.

0-0 is trouwens an sich geen slechte uitslag zonder die regel van uitdoelpunten
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit Feyenoord moet ook nog duidelijk wennen aan het spelen zonder Berghuis, om wie alles draaide de laatste jaren.
 
Bovenaan