Klopt. Maar als je dan leest dat die in 4 jaar tijd 900 miljoen schuld hebben gemaakt ofzo dan is het ook niet gek dat die nu al sterker zijn dan NL ploegen.Terwijl Juventus eigenlijk nog maar in opbouw zijn. Ik vind het een leuke, frisse ploeg, maar die zijn al een tijdje niet meer top.
Die clubs geven wel echt gas in dit nieuwe systeem, Feyenoord zonder Slot (en zonder oa Wieffer en Geertruida) is sowieso niet in vorm en dan ga je er inderdaad kansloos af. PSV is defensief te zwak voor de top CL teams, en verdedigen kunnen Italianen altijd wel. Het verschil tussen de top en wat daaronder zit is gewoon heel groot. Zie ook hoe Bayern devloer aanveegt met een ploeg die zelden op dit niveau acteert. En ook Feyenoord en PSV spelen zelden op dit niveau terwijl je in de grote competities vrijwel wekelijks aan de bak moet. En je speelt tegen clubs die op elke positie een topper heeft en dan vaak ook nog dubbel bezet. Hebben we in Nederland niet. Koppel daar het we willen lekker voetballen aan vast en je geeft Juve en Bayer een lekkere start.Geen schande dat clubs als Juve en Bayer beter zijn, maar ik vind het verschil gewoon te groot.
Hopelijk zijn die dan al gekwalificeerd.Ik zie dat Feyenoord ook nog thuis tegen Bayern München moet aantreden.
Gaat leuk worden.
Dat maakt niet uit, want ook de eindklassering wordt van belang. De nr1 van de eindstand van de groepsfase kan bv de nr2 pas tegenkomen in de finale.Hopelijk zijn die dan al gekwalificeerd.
Begrijpelijk, zondag wacht de zware thuiswedstrijd tegen Volkswagenstadt.Leverkusen doet het rustig aan in de tweede helft.
Snap ik, maar in het drukke schema zouden ze dan wel wat mee kunnen wisselen en gaan onderschatten. Hoop is uitgestelde teleurstelling dat weet ik.Dat maakt niet uit, want ook de eindklassering wordt van belang. De nr1 van de eindstand van de groepsfase kan bv de nr2 pas tegenkomen in de finale.
DIe kan lijkt me in dit systeem na 7 duels vrij kleinMisschien is Bayern al zeker van de eerste (of een andere) plek voor het begin van de laatste speelronde.
Het derde zaterdag elftal misschien. Die missen vier postbodesMet al hun reservespelers kunnen ze nog een elftal opstellen die beter is dan Feyenoord toch?
Van EL naar CoL wel toch?Helaas kun je nu niet meer instromen in een lager toernooi.
Nee, ook dat niet. De beste 24 van de EL gaan naar de knock-out rondes. De rest is uitgeschakeld.Van EL naar CoL wel toch?
Zit Feyenoord inmiddels al in die fase? Dat de hoop op zaken waarvan de kans heel klein is dat ze gebeuren inmiddels de overhand heeft op gewoon op Feyenoord zelf vertrouwen?Laat ons nou eens gewoon hoop hebben feitenneuker!!11!!