Feyenoord in Europa

erka

Well-known member
Feyenoord en PSV doen een wedstrijdje wie is het meest kansloos.

Totaaaaaaaaaaaaaaaal niet opgewassen tegen Leverkusen. Cirkeltje na afloop of niet maar ik zou me meer zorgen maken om het spel.
 

Jef400

Well-known member
Zeker niet. Zodra Nederland hoger komt komen er te veel clubs boven hun niveau te spelen.
Echt hoor. Maximaal 1-2 clubs in de Europacup 1 is prima. Zelfs Europacup 2 vind ik voor de Eredivisie hoog momenteel. Zie daar alleen AZ en Ajax potten breken dit seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Maar snel weer naar de EL en de CoL met de Eredivisie want de CL slaat nergens op.
Soms valt alles goed en heb je een team waarmee je in de CL echt mee kunt doen, Ajax 2019-2022 bijvoorbeeld, ellende is dat je dan in no time leeggekocht wordt. Maar als je kijkt naar de absolute top, en daar mag je Juventus en dit Bayer toe rekenen, dan is het over het algemeen moeilijk. Maar je komt ook nog clubs die onder de top ztten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Soms valt alles goed en heb je een team waarmee je in de CL echt mee kunt doen, Ajax 2019-2022 bijvoorbeeld, ellende is dat je dan in no time leeggekocht wordt. Maar als je kijkt naar de absolute top, en daar mag je Juventus en dit Bayer toe rekenen, dan is het over het algemeen moeilijk. Maar je komt ook nog clubs die onder de top ztten.

Geen schande dat clubs als Juve en Bayer beter zijn, maar ik vind het verschil gewoon te groot.
 

Batigoal

Well-known member
Soms valt alles goed en heb je een team waarmee je in de CL echt mee kunt doen, Ajax 2019-2022 bijvoorbeeld, ellende is dat je dan in no time leeggekocht wordt. Maar als je kijkt naar de absolute top, en daar mag je Juventus en dit Bayer toe rekenen, dan is het over het algemeen moeilijk. Maar je komt ook nog clubs die onder de top ztten.
Terwijl Juventus eigenlijk nog maar in opbouw zijn. Ik vind het een leuke, frisse ploeg, maar die zijn al een tijdje niet meer top.
 
Bovenaan