Feyenoord in Europa

Max

Administrator
Forumleiding
Dat lijkt mij redelijk. In Rotterdam was er ook wat geregeld voor Man Utd fans.
 

DeftonesJP

New member
Ik zal met mijn legioenkaart nooit tussen die 3100 man komen, maar ik heb wel de reis en hotels geboekt. Met mij nog vele anderen dus het is toch te hopen dat ze iets op poten gaan zetten in Manchester. Ze weten dat deze mensen sowieso gaan komen, dus dan kunnen ze beter iets regelen. Wellicht niet in het stadion zelf, maar iets daarbuiten om de boel toch zoveel mogelijk bij elkaar te houden.

Heb je niet veel liever dat je gewoon kan gaan en staan waar je wil? Of heb je liever een gedwongen fanzone zodat alles netjes verloopt?
 

gevegt

Well-known member
Veel plezier jongens.
Is er niet een site die kan helpen om met een paar goedwillende ManU supporters een paar biertjes te drinken?
 

Forza AZ

Well-known member
Het is maar goed dat Feyenoord niet bij Dundalk in de poule terecht is gekomen, want daar zijn maximaal 500 kaarten beschikbaar voor de uitsupporters.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik loop sowieso eigenlijk nooit in Feyenoord shirt. Niet in Nederland, niet destijds in Rome en straks ook niet in Manchester. Jamel en Eloy lopen er wel vaker in, maar die zullen het dit keer wellicht ook laten.
 

Marinos

Well-known member
Met United Ajax mochten de Nederlanders ook de meeste kroegen niet in.

Ik had een kaart voor het thuis vak maar werd geweigerd en heb toen in een van de weinige sportcaf?'s waar we wel in moeten gekeken samen met wat City fans. :duim:
 
G

Gast

Guest
Voor degene die morgen de wedstrijd willen kijken in de binnenstad, Caf? 't Fust zendt de wedstrijd live uit! facebook.com/events/356719357998767/
 
Bovenaan