Feyenoord in Europa

inhethoekje

Active member
3 punten uit 2 zware potten, waar ik vooraf 1 punt had gerekend, niks aan de hand dus.
Overigens dat punt had vanavond moeten gebeuren maar Fenerbache is echt vele malen sterker.
 

Pascallovic

Well-known member
3 punten uit 2 zware potten, waar ik vooraf 1 punt had gerekend, niks aan de hand dus.
Overigens dat punt had vanavond moeten gebeuren maar Fenerbache is echt vele malen sterker.
Precies uit bij Fener kun je verliezen. Je hebt je punten al tegen Man Utd gepakt. Nu zorgen dat je tegen Zorya in de race blijft.
 

inhethoekje

Active member
Precies uit bij Fener kun je verliezen. Je hebt je punten al tegen Man Utd gepakt. Nu zorgen dat je tegen Zorya in de race blijft.

2 keer winnen van Zorya, maakt 9 punten, thuis misschien met veel geluk een punt tegen Fenerbache, dan heb je er10, ik denk niet dat je daar mee naar de volgende ronde gaat.

Uit bij Man Utd maken ze gehakt van ons, die hebben nog wat recht te zetten.
 

Fenerium

Member
Fenerbahce heeft nog steeds een bagger-middenveld, Tufan, Souza en Topal. Deze drie speelden ook onder Pereira en ook toen was het bagger. Het is dat Feyenoord nog een tikkeltje slechter was. Je speelt verdomme nog steeds met drie verdedigende middenvelders. Tufan speelt met veel passie maar je kan die jongen niets laten doen wat hij niet kan, Ziyech heb je laten varen, Salih is fysiek gezien te zwak en Tufan weet gewoon niet hoe hij het spel moet maken, niet zijn positie.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
2 keer winnen van Zorya, maakt 9 punten, thuis misschien met veel geluk een punt tegen Fenerbache, dan heb je er10, ik denk niet dat je daar mee naar de volgende ronde gaat.

Uit bij Man Utd maken ze gehakt van ons, die hebben nog wat recht te zetten.

Als je thuis van Man U kan winnen, kan je thuis ook van Fener winnen.
Gewoon het uitpunt bij Zorya pakken, en thuis alles winnen. Ben je normaal gesproken gewoon door.
 

Fenerium

Member
Als je thuis van Man U kan winnen, kan je thuis ook van Fener winnen.
Gewoon het uitpunt bij Zorya pakken, en thuis alles winnen. Ben je normaal gesproken gewoon door.

Voor Fener geldt eigenlijk hetzelfde, thuis geven ze weinig weg maar uit is het een ander verhaal, ik zie ze niet winnen in Manchester en Rotterdam. Niet met dit middenveld waar gewoon geen voetballend vermogen in zit.

Edit; mijn excuses voor de tikfouten, alweer mijn 8e biertje, ik vind het nogal knap dat ik het nog kan corrigeren.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan