Feyenoord in Europa

Jacco

Well-known member
Die 0-0 is een wel een hele terechte stand.
Gelukkig weet je dat Feyenoord vaker uit het niets een doelpunt heeft gemaakt, zodat er nog iets te hopen valt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die 0-0 is een wel een hele terechte stand.
Gelukkig weet je dat Feyenoord vaker uit het niets een doelpunt heeft gemaakt, zodat er nog iets te hopen valt.
Dit is wel een hele negatieve weergave van een behoorlijke eerste helft van Feyenoord.
 

Jacco

Well-known member
Zoveel nutteloos balbezit zonder maar 1 kans af te dwingen; het aantal schoten op doel is ook erg laag.
Hoeveel creatieve acties heb je gezien?
 

Jacco

Well-known member
Maar goed, ik ben bepaald geen Feyenoord fan en jij wel, dus dat verklaart misschien ook wel wat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zoveel nutteloos balbezit zonder maar 1 kans af te dwingen; het aantal schoten op doel is ook erg laag.
Hoeveel creatieve acties heb je gezien?
Paar uitstekende aanvallen via de zijkant, waarbij de laatste pass niet goed was. Inderdaad nog geen echte doelpogingen, maar met 'uit het niets een doelpunt maken, om nog ergens op te hopen', doe je het wedstrijdbeeld toch niet helemaal recht. Feyenoord is duidelijk de baas op het veld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jamel vindt Kökcü ook de beste speler op de Nederlandse velden. Bij Ajax schijnen ze Wijndal Jamel te noemen. Aardige vrolijke gast maar schetst wel eens een wat te positief beeld.
Ik vind Kokcu een uitstekende speler, maar kan me niet herinneren dat ik hem de beste speler op de Nederlandse velden heb genoemd.
 
Bovenaan