Dit is wel een hele negatieve weergave van een behoorlijke eerste helft van Feyenoord.Die 0-0 is een wel een hele terechte stand.
Gelukkig weet je dat Feyenoord vaker uit het niets een doelpunt heeft gemaakt, zodat er nog iets te hopen valt.
Paar uitstekende aanvallen via de zijkant, waarbij de laatste pass niet goed was. Inderdaad nog geen echte doelpogingen, maar met 'uit het niets een doelpunt maken, om nog ergens op te hopen', doe je het wedstrijdbeeld toch niet helemaal recht. Feyenoord is duidelijk de baas op het veld.Zoveel nutteloos balbezit zonder maar 1 kans af te dwingen; het aantal schoten op doel is ook erg laag.
Hoeveel creatieve acties heb je gezien?
Ekte Ajacied die @JamelZoveel nutteloos balbezit zonder maar 1 kans af te dwingen; het aantal schoten op doel is ook erg laag.
Hoeveel creatieve acties heb je gezien?
Dat zou tussen ons blijven, Maasveld.Ekte Ajacied die @Jamel
Sinds Gakpo weg is, is hij zeker de beste speler.Jamel vindt Kökcü ook de beste speler op de Nederlandse velden. Bij Ajax schijnen ze Wijndal Jamel te noemen. Aardige vrolijke gast maar schetst wel eens een wat te positief beeld.
Ik vind Kokcu een uitstekende speler, maar kan me niet herinneren dat ik hem de beste speler op de Nederlandse velden heb genoemd.Jamel vindt Kökcü ook de beste speler op de Nederlandse velden. Bij Ajax schijnen ze Wijndal Jamel te noemen. Aardige vrolijke gast maar schetst wel eens een wat te positief beeld.
Ja goed, moet je het er niet zo dik op leggen.Dat zou tussen ons blijven, Maasveld.
Daar ben ik idd ook bang voor, Feyenoord is veel beter, maar dit is echt zo'n duel voor een luizige 1-0 van ShakhtarFeyenoord is in staat om dit nog weg te geven. Ga eens voetballen
Wijndal.Daar ben ik idd ook bang voor, Feyenoord is veel beter, maar dit is echt zo'n duel voor een luizige 1-0 van Shakhtar
Kun je weer even weg gaan. Dank je wel.Daar ben ik idd ook bang voor, Feyenoord is veel beter, maar dit is echt zo'n duel voor een luizige 1-0 van Shakhtar