Op voorhand toch ook?Achteraf was de poule een makkie dus. Nu rust tot Maart gelukkig.
Voor doorgaan wel ja, maar 1e worden is imo echt boven verwachting.Op voorhand toch ook?
Zit er dik in, ja.Ladderzat en dan tegen Volendam niet thuisgeven en 3-2 verliezen.
Alsof jij dat erg zou vinden.Ladderzat en dan tegen Volendam niet thuisgeven en 3-2 verliezen.
Nee, uiteraard niet, net zoals jij het nooit erg vindt als Heerenveen verliest. Maar ik heb liever dat ze pas een wedstrijd later verliezen, maar ze mogen ze ook best allebei verliezen.Alsof jij dat erg zou vinden.
Kansloze en sneue figuren zijn het. Nu opsporen en definitief uitbannen, maar helaas zitten de relschoppers te hoog in de boom.
Hebben dat soort camera’s nut bij mensen die onherkenbaar in beeld zijn? De relschoppers of vuurwerk afstekers doen dat echt niet zonder gezichtsbedekking, zonder honderden mensen in donkere kleding en zonder rookgordijn/doek. Tenminste dat is mijn ervaring bij mijn eigen club. Je weet precies wanneer het vuurwerk komen gaat, want als je oplet merk je welke voorbereidingen er worden getroffen.Een van die twee wedstrijden is voorwaardelijk (uitstel van executie).
Feyenoord zal toch eens richting gezichtsherkennende camera’s moeten gaan. Echt de heavy shit uit China. Ze vroegen gisteren per mail nog naar mijn belevingservaring afgelopen zondag. Ik heb keurig ingevuld dat mij de drugshonden toch tegenstaan en dat het tijd gaat worden dat men er eens wat aan gaat doen. Anders haak ik toch net als @Jamel eerder af of de rest moet zin hebben om nog een poging te wagen op een ander vak.
Hebben dat soort camera’s nut bij mensen die onherkenbaar in beeld zijn? De relschoppers of vuurwerk afstekers doen dat echt niet zonder gezichtsbedekking, zonder honderden mensen in donkere kleding en zonder rookgordijn/doek. Tenminste dat is mijn ervaring bij mijn eigen club. Je weet precies wanneer het vuurwerk komen gaat, want als je oplet merk je welke voorbereidingen er worden getroffen.