Feyenoord in Europa

Jacco

Well-known member
Ja inderdaad.
Het Feyenoord van vorig jaar was beter; voorin ontbreekt nu wat creativiteit en een meedogenloze speler.
Maar who cares. Eerste in de poule!
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Prachtige ontknoping.
Ging een vergadering in met de gedachte dat het over en uit zou zijn (4e), kwam er een uurtje later uit als poulewinnaar.
Mooi, mooi! Proficiat Feyenoorders.
 

erka

Well-known member
Geen uitfans bij de eerste twee wedstrijden en de eerstvolgende thuiswedstrijd moet de Kuip deels leegblijven.

Nog een schappelijke straf vind ik voor jarenlang structureel wangedrag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een van die twee wedstrijden is voorwaardelijk (uitstel van executie).

Feyenoord zal toch eens richting gezichtsherkennende camera’s moeten gaan. Echt de heavy shit uit China. Ze vroegen gisteren per mail nog naar mijn belevingservaring afgelopen zondag. Ik heb keurig ingevuld dat mij de drugshonden toch tegenstaan en dat het tijd gaat worden dat men er eens wat aan gaat doen. Anders haak ik toch net als @Jamel eerder af of de rest moet zin hebben om nog een poging te wagen op een ander vak.
 

Hankie

Well-known member
Kansloze en sneue figuren zijn het. Nu opsporen en definitief uitbannen, maar helaas zitten de relschoppers te hoog in de boom.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Pascallovic

Well-known member
Een van die twee wedstrijden is voorwaardelijk (uitstel van executie).

Feyenoord zal toch eens richting gezichtsherkennende camera’s moeten gaan. Echt de heavy shit uit China. Ze vroegen gisteren per mail nog naar mijn belevingservaring afgelopen zondag. Ik heb keurig ingevuld dat mij de drugshonden toch tegenstaan en dat het tijd gaat worden dat men er eens wat aan gaat doen. Anders haak ik toch net als @Jamel eerder af of de rest moet zin hebben om nog een poging te wagen op een ander vak.
Hebben dat soort camera’s nut bij mensen die onherkenbaar in beeld zijn? De relschoppers of vuurwerk afstekers doen dat echt niet zonder gezichtsbedekking, zonder honderden mensen in donkere kleding en zonder rookgordijn/doek. Tenminste dat is mijn ervaring bij mijn eigen club. Je weet precies wanneer het vuurwerk komen gaat, want als je oplet merk je welke voorbereidingen er worden getroffen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hebben dat soort camera’s nut bij mensen die onherkenbaar in beeld zijn? De relschoppers of vuurwerk afstekers doen dat echt niet zonder gezichtsbedekking, zonder honderden mensen in donkere kleding en zonder rookgordijn/doek. Tenminste dat is mijn ervaring bij mijn eigen club. Je weet precies wanneer het vuurwerk komen gaat, want als je oplet merk je welke voorbereidingen er worden getroffen.

Iedereen die acties onderneemt om zich niet herkenbaar te maken krijgen eveneens een stadionverbod. Wat je zegt kun je echt wel de voorbereidende bewegingen waarnemen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach ja. Zolang er niet op korte termijn iets structureel verandert is het wachten op volledige uitsluiting van Europees voetbal. Ik heb erg echter een hard hoofd in dat die veranderingen er daadwerkelijk gaan komen, zolang er in het bestuur de officiële supportersvereniging figuren zitten die wangedrag verheerlijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord heeft een verzoek uitstaan bij de UEFA of ze Oekraïense vluchtelingen gratis op de gele zijde mogen laten zitten tegen Shakhtar. Die zijde moet n.a.v. een straf leeg blijven. Het is de UEFA, dus dit verzoek zal niet worden gehonoreerd.

Mooi initiatief, maar wat heb je vervolgens een hoop treurig volk die tegen dit initiatief zijn…
 
Bovenaan