Feyenoord in Europa

Max

Administrator
Forumleiding
Tweede helft iets minder slecht dan de eerste.
Aan het eind had ik de indruk dat Shaktar aardig op was; als de wedstrijd 15 minuten langer had geduurd had Feyenoord gewonnen.
Over de hele wedstijd had Feyenoord er zeker meer recht op dan Shaktar.
Maar verder ook veel dominantie zonder echte overtuiging.
Veel druk zetten op de tegenstander, in de hoop dat het goed komt.

En ik ben niet ongevoelig voor de sentimenten tussen Feyenoord en Twente, maar ik vraag me af wat Zerrouki hieraan toevoegt,.
Ok, hij kan misschien moeiteloos meedraaien.
Maar de kwaliteiten die heeft: ballen onderscheppen, op de goede plek staan, hard werken, af en toe een lange bal, die zie je nu ook al wel bij Feyenoord.
Feyenoord ontbreekt het aan bijzondere aanvallers: een goede kopper, iemand met veel snelheid of een hele technische speler.

De uitwedstrijd zal niet heel veel anders zijn. Feyenoord krijgt het nog knap lastig om zich door die verdediging heen te spelen.

Ik heb vanavond niet kunnen kijken. Ik ben door mijn leidinggevende in het ontwikkelingsprogramma gestopt van een jaar, dus ik moest even sociaal zijn. Maar in zijn algemeenheid ontbreekt het Feyenoord vaak in de versnelling vooruit. In de beperkte keren dat ik Zerrouki heb gezien deed hij dat wel. Verder eens dat Feyenoord nog wel meer ontwikkelingspunten heeft, maar hoewel ik het niet graag toegeef denk ik dat Zerrouki wel wat zou kunnen toevoegen. Op zich heeft Wieffer die pass vooruit ook wel, maar Zerrouki doet dat wat sneller. Daarnaast heb ik het gevoel dat Wieffer ook nog meer box-to-box kan spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heerlijke start zo! Niet alleen de goals, maar ook het spel op zich. Zo knap, daags voor de Klassieker.
 
Bovenaan