Feyenoord - ADO Den Haag

gevegt

Well-known member
En daar heeft hij nog gelijk in ook, die gast is op emotie het elftal ingeluld.

Wat niet vreemd is , in Rotterdam wordt je als kind van Feyenoord eerder het elftal ingeluld als een buitenstaander.
EL Ahmadi speelt toch nog wel een stukje minder.
 

inhethoekje

Active member
Maar we blijven hopen dat Bilal ooit nog een keer zijn belofte invult en gaat spelen zoals bij Heerenveen.
Dat dat gebeurt bij Oud Feyenoord maakt niet uit.
 

JMD

Well-known member
En daar heeft hij nog gelijk in ook, die gast is op emotie het elftal ingeluld.

Wat niet vreemd is , in Rotterdam wordt je als kind van Feyenoord eerder het elftal ingeluld als een buitenstaander.

Ik ga het niet opzoeken maar toen ie in Nijmegen in de basis stond riep ik dat al........iets met Nelom, Bilal en Vilhena. Maar goed, we zijn o punten opgeschoten sinds die dag.

Maar zo slecht is Vilhena toch niet?? Speelde heel goed tegen PSV, en was een van de weinige dissonanten bij het duel tegen AZ.
 

inhethoekje

Active member
Maar zo slecht is Vilhena toch niet?? Speelde heel goed tegen PSV, en was een van de weinige dissonanten bij het duel tegen AZ.

Ik heb een collega die elke dag echt heel hard werkt, je kan hem bijkans niet bijhouden, nadeel is wel dat de volgende ploeg regelmatig fouten van hem moet oplossen omdat meneer het overzicht niet heeft waar alles eigenlijk neergezet moet worden in het warehouse, hij pleurt het gewoon ergens neer, maar hij werkt wel hard.
 

Miramar

Well-known member
Ik vond Kuijt een van de betere die was overal en ging ervoor

Hij liep iedereen in de weg waardoor niemand meer een idee had wat ie in Godsnaam moest doen omdat die druktemaker alles dichtloopt. Maar gelukkig zie ik dat als enige en is het maar een mening.
 

inhethoekje

Active member
Hij liep iedereen in de weg waardoor niemand meer een idee had wat ie in Godsnaam moest doen omdat die druktemaker alles dichtloopt. Maar gelukkig zie ik dat als enige en is het maar een mening.

Je staat in de spits en gaat de bal ophalen bij je verdediging, je geeft de bal risicoloos breed op Bilal om vervolgens 60 meter te sprinten om weer in de spits te gaan staan.

Maar kom niet aan Dirk want dat is een held.

Ik ageer al jaren tegen die gast, ben de enige die elke keer weer dat lelijke mozaik verafschuw, een speler die nooit iets heeft gewonnen zo pontificaal in de Kuip, hou toch op.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ik heb kort geleden nog getypt dat we Van Bronckhorst met rust moeten laten, maar des te langer het duurt des te moeilijker wordt dat om vol te houden.

Het elftal faalt tactisch, technisch, verdedigend, aanvallend. Dat is toch echt ook de trainer te verwijten. Het straalt helemaal niets uit. De vele wisselingen helpen ook niet. De verdediging ziet er onderhand iedere wedstrijd anders uit. Nu Van Beek passeren... Dat zou nog kunnen, maar dan zet je wel Van der Heijden achterin. Tja, begin dan gewoon met Van Beek en Botteghin.

Volgende week gaan we met zekerheid voor 6 op een rij.

Alle hoop maar op de beker, maar ik ben er bang voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja Vejinovic, Vilhena en Gustafson moeten om de beurt banken en El Ahmadi mag elke wedstrijd niks aan het elftal toevoegen.

Echt ongelooflijk.

En Elia.

Foppe modus: ''En dan zie ik Schaken spelen en dan doet me dat wat'' Foppe modus uit.

Totaal rendementloos die Elia. Wat je ook wel kon weten. Een seizoen bij FC Twente en een seizoen bij HSV een aardig rendement gehad en dat was het dan wel. Dan mag Schaken het beste van af zijn, maar Schaken zou meer rendement hebben.
 

inhethoekje

Active member
Schaken houdt het simpel, wacht rustig af wat Botteghin gaat doen, speelt hem simpel af naar een medespeler, die geeft hem voor, 0-1.

Elia gaat eerst 30 kansloze trucjes doen en schiet hem dan tegen zijn tegenstander aan, knap op een pleintje, kut in een stadion.
 
Bovenaan