Feyenoord - ADO Den Haag

fr-keff

Active member
Feyenoord speelt vanmiddag voorlopig zijn laatste thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. De Rotterdammers weten al vijf wedstrijden op rij niet te winnen. Volgende week gaat het op bezoek bij Roda JC in de beker en volgende zondag volgt de klassieker in Amsterdam. Een belangrijke week voor Feyenoord dus om nog zicht te houden op direct Europees voetbal volgend seizoen. Kan Feyenoord het tij nog op tijd keren? Of gaat ADO weer eens punten meenemen uit de Kuip?

Ook al is dat al een paar seizoenen terug dat de ploeg uit de hofstad met 0-3 de Kuip kon verlaten. De laatste drie seizoenen won Feyenoord hun thuiswedstrijd van ADO ondanks dat het niet altijd makkelijk ging.

Feyenoord - ADO, vanmiddag om 14:30.
 

fr-keff

Active member
Omdat er dit weekend niks op de planning stond om heen te gaan met de trein een kaartje gekocht! :) Laten we maar doorgaan op de reeks dat ik Feyenoord in de competitie nog nooit heb zien verliezen tijdens een bezoek aan de Kuip.
 

JMD

Well-known member
Omdat er dit weekend niks op de planning stond om heen te gaan met de trein een kaartje gekocht! :) Laten we maar doorgaan op de reeks dat ik Feyenoord in de competitie nog nooit heb zien verliezen tijdens een bezoek aan de Kuip.

Eens moet de eerste keer zijn.
 

Jozsef

New member
Omdat er dit weekend niks op de planning stond om heen te gaan met de trein een kaartje gekocht! :) Laten we maar doorgaan op de reeks dat ik Feyenoord in de competitie nog nooit heb zien verliezen tijdens een bezoek aan de Kuip.

Het was toch (wederom) al uitverkocht?
 

JMD

Well-known member
Feyenoord met een andere opstelling, Gio heeft ingegrepen.
FEYENOORD: Vermeer,Karsdorp,Botteghin,
v.d.Heijden,Kongolo,Gustafson,
El Ahmadi,Vilhena,Basacikoglu,Kuijt,
Elia

ADO DEN HAAG: Hansen,Zuiverloon,
Wormgoor,Beugelsdijk,Meijers,Jansen,
Derijck,Bakker,Schaken,Havenaar,
Marengo
 

Keyser S?ze

New member
Nou nou, wat een stevige ingreep. Alleen Van Beek niet opgesteld.

Van der Heijden laten staan is natuurlijk van de zotte.
 

Miramar

Well-known member
Van der Heijden en Bilal spelen omdat het G-voetbal gisteren is afgelast....


De toss alweer verloren sukkels.....
 
Bovenaan