Feyenoord - ADO Den Haag

Maasveld

Well-known member
Dat maakt niet uit, zelfs Botteghin had dat duel verloren het gaat om de Labrador.
Ik meende dat Botteghin Jansen los liet, maar dat het niet goed stond is wel een understatement. Het begon al bij Elias. Als die gewoon bij Zuiverloon was gebleven was die voorzet er nooit gekomen.
 

gevegt

Well-known member
Ik meende dat Botteghin Jansen los liet, maar dat het niet goed stond is wel een understatement. Het begon al bij Elias. Als die gewoon bij Zuiverloon was gebleven was die voorzet er nooit gekomen.

Dat klopt, maar zoals El Ahmadi daar stond, is toch wel de grootste fout.
 

inhethoekje

Active member
Ik meende dat Botteghin Jansen los liet, maar dat het niet goed stond is wel een understatement. Het begon al bij Elias. Als die gewoon bij Zuiverloon was gebleven was die voorzet er nooit gekomen.

Botteghin stond bij Schaken, het is wel erg lullig als hij daarna op tijd moet zijn om aan de andere kant een kopduel aan te moeten gaan.
Elia had inderdaad niet naar Schaken moeten gaan maar Zuiverloon in de gaten moeten houden.
 

Abubakari

Well-known member
Maar zo slecht is Vilhena toch niet?? Speelde heel goed tegen PSV, en was een van de weinige dissonanten bij het duel tegen AZ.

Een dissonant is juist (per definitie: Valse toon, wanklank) een negatief iets.
Tot zover 10 voor taal.
 

JMD

Well-known member
Een dissonant is juist (per definitie: Valse toon, wanklank) een negatief iets.
Tot zover 10 voor taal.

Hehe... Dank.

Dat wist ik niet. Dacht dat een dissonant juist ook een positief iets in een negatief geheel kon zijn.
Wat is dan het juiste woord hiervoor?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hehe... Dank.

Dat wist ik niet. Dacht dat een dissonant juist ook een positief iets in een negatief geheel kon zijn.
Wat is dan het juiste woord hiervoor?

Een positieve uitzondering of een lichtpuntje.
 

fr-keff

Active member
Sorry jongens! Lijkt wel een vloek te worden.. Elke wedstrijd die ik bezoek wint de uitploeg. Die Grieken van de zomer, De Graafschap - Groningen en nu ADO weer. Vrijdag kan Excelsior dus ook op 0 punten gaan rekenen. :oops:
 

Susa

New member
Hopeloos!!

Ik hoop dat de technische staf dit aan kan er wacht immers een leuk programma de komende weken.
 

Cees

New member
Weinig vertrouwen in het team en ook Van Bronckhorst is zoekende. Dat hij Van Beek ineens passeerde en ook zijn wissel waren niet logisch. In hoeverre bepaalt hij dit helemaal zelf en wat is de invloed van Van Gastel en Wouters op zulke momenten. Ik zou toch verwachten dat Van Gastel ook zijn inbreng mag hebben in de opstelling en het wisselbeleid. Of beslist Van Bronckhorst dit helemaal alleen?
 

De Wolf

Well-known member
Sorry jongens! Lijkt wel een vloek te worden.. Elke wedstrijd die ik bezoek wint de uitploeg. Die Grieken van de zomer, De Graafschap - Groningen en nu ADO weer. Vrijdag kan Excelsior dus ook op 0 punten gaan rekenen. :oops:

Wie lapt er mee voor een Ajax seizoenkaart voor Keff :rumcolaa:
 
Bovenaan