Wat jij wil. Kwaliteit zit m.i. niet in het aantal regels tekst.
Nee, je kunt prima een niet half bakken reageren in een korte post. Dat ben ik met je eens.
Wat jij wil. Kwaliteit zit m.i. niet in het aantal regels tekst.
Nee, je kunt prima een niet half bakken reageren in een korte post. Dat ben ik met je eens.
Blijven toch de zorgenposities voor Feyenoord. Net zoals een goede spits. Luc en Van Persie maar wie heeft het verder goed gedaan in de kuip?
De tegenstand voor jeugdelftallen (D, C, B ) als Feyenoord, Ajax, Vitesse of PSV is vaak dusdanig te verwaarlozen dat je regelmatig ziet dat vooral bij verdedigers in een later stadium, dus vanaf dat ze in de A1 of 2e moeten spelen, hun beperkte kwaliteiten pas aan het licht komen.
Zeg niet dat het altijd zo is, zie van Beek, maar mij valt het altijd op.
Leuk als je met de C1 als linksback vaak je wedstrijden met 7-0 wint maar je leert er natuurlijk niks van.
Rond hun 17e/18e krijgen ze pas met weerstand te maken, dan is het dus even omschakelen en dan zie je dus dat het vaak toch minder is als dat men dacht toen hij in de C of B speelde.
Van Hooijdonk met stip.
Ik heb al vaker gepleit om de topverdedigers van A1 of Jong Ajax/Feyenoord bij een team te stallen wat onderin speelt.
Dat is geen eigen jeugd. Daar draaide het hier om.
Wie noem jij dan allemaal middelmaat PES5?
Wel een speler met gevoel voor positie. Verder is Van der Heijden sneller dan onze vorige back up die overigens ook leunde op zijn goede gevoel voor positie kiezen.
Gevoel voor positie is wel handig om gebrek aan snelheid te compenseren.
In hoeverre zijn dit nu feiten Jamel? Ik geloof dat dat verhaal door Krabbendam al de wereld in werd geholpen. Ik vind overigens dat Kongolo gewoon in het centrum moet blijven spelen en dan zet je eventueel Van der Heijden maar linksback. Blijft overigens ook steeds weer een lastig verhaal qua hi?rarchie en salarishuis. Van der Heijden en Botteghin zijn minder problematisch, maar het is toch krom dat prutsers als Verhoek een flink salaris opstrijken en je eigen jeugd belangrijker is en minder krijgt betaald.
Volgens mij heeft de zaakwaarnemer van Manu het hele verhaal tegengesproken.