Ik vind het ongelooflijk dat wij nu onze hoop nu stellen op zo'n anti-voetballer als Michel Kramer. Ook al zo'n speler die niemand wil hebben, behalve wij.
Wat rook je nu op dit moment als ik vragen mag?
Een elektrische sigaret.
Maar goed, voor de mensen die mij niet geloven: https://twitter.com/FRFC1908/status/625065635144450048
Dat zijn toch de vriendjes van Krabbendam? Als hij de bron is, dan kun je rustig slapen...
Verder vind ik Kramer een verbetering ten opzichte van Te Vrede en Kazim. Geen grote verbetering, maar wel een verbetering. Daarnaast weet ik niet of het nou zo'n anti-voetballer is. Heeft wel dezelfde onbeholpen op de keeper doorgaan acties als Te Vrede in zich.
Nee, deze gasten hebben wel degelijk lijntjes met de club. Niet dat ik een fan van ze ben hoor.
En ze noemen het zelf ook een gerucht, dus we gaan het wel zien.
Voor de Kramer-lovers: Feyenoord is op details na rond met 'm. Aldus enkele bronnen binnen de club.
Ik ga kneiterhard zuipen nu! We worden kampioen!!!!!
Kolere... er is dus paniek in de tent bij Feyenoord.
Ik ga ook aan de zuip.
Cheers.
Ik ga ook aan de zuip.
Komen we aankakken met langzame Arie en luie Kramer.
Als dit klopt, dan is er inderdaad sprake van blinde paniek. Een week geleden was Feyenoord nog voorzien qua spitsen en lag niets een transfer naar de zandbak in de weg. Wellicht dat dit uit de koker komt of door druk komt van VvF. Die lijken toch meer inspraak te hebben in transferbeleid dan we dachten. Vorig seizoen hebben ze meegewerkt aan de komst van El Ahmadi, waardoor Vilhena nu geen klap meer waard is. Nu schenen ze terecht een stokje te hebben gestoken voor het aanblijven van Mathijsen. De komst van Kramer zou mij ook niet verbazen als de VvF daar geen tegenstander van zijn.
Ik ben na het nieuws van Jamel al een dik uur het Hand in Hand aan het zingen.
Doet me denken aan een boektitel uit de serie van Bob Evers.
Wel in de gouden microfoon van Lee Towers he?
Je bent niet de war met Donald Trump?Uiteraard, ik heb Lee gisteren nog gezien in Nijmegen, wat een held!
Half Nijmegen stond vol in de wind en regen, behalve Lee , zijn kapsel stond fier overeind!
Held!
Je bent niet de war met Donald Trump?