Beter zorg voor mini kaassouflesoff topic, ik gaat morgen bellen voor de hapjes, hoe is dat dan?
Wat mij een beetje tegenstaat aan Arie is dat hij een week heeft moeten nadenken of hij het wel zou doen.
We hebben het hier over Feyenoord.!
@ Jamel, beter dan Luuk?
Aha.
Nou ja, wat ik ervan gezien heb. Arie heeft een aardige pass, maar is traag als dikke stront en kan niet verdedigen. Kortom, lijkt mij een uitstekende aanwinst.
Wat mij tegen staat is dat Arie al maandenlang zijn zinnen had gezet op een buitenlands avontuur. Lijkt me dat Arie wel een zaakwaarnemer heeft die zijn cli?nt heeft aangeboden bij allerlei clubs. Maar blijkbaar wil niemand hem hebben en komt 'ie dus toch maar naar Feyenoord, dat in mei al ge?nformeerd had.
Wat mij tegen staat is dat Arie al maandenlang zijn zinnen had gezet op een buitenlands avontuur. Lijkt me dat Arie wel een zaakwaarnemer heeft die zijn cli?nt heeft aangeboden bij allerlei clubs. Maar blijkbaar wil niemand hem hebben en komt 'ie dus toch maar naar Feyenoord, dat in mei al ge?nformeerd had.
Dan winnen wij!:duim:Nee, in de verste verte niet. Wel beter dan Isimat, denk ik.
Begrijp me niet verkeerd want ik mag lijen dattie het prima doet bij jullie hoor maar dit zegt toch ook wel wat lijkt me. Er is geen enkele subtopper die 'm heeft opgepikt, transfervrij notabene en ik heb de indruk dat hij nu maar eieren voor z'n geld heeft gekozen.
Begrijp me niet verkeerd want ik mag lijen dattie het prima doet bij jullie hoor maar dit zegt toch ook wel wat lijkt me. Er is geen enkele subtopper die 'm heeft opgepikt, transfervrij notabene en ik heb de indruk dat hij nu maar eieren voor z'n geld heeft gekozen.
Het vreemde is dat de afgelopen weken in de plaatselijke krant (de Gelderlander), niet 1 keer een club met zijn naam in verband werd gebracht.
Eigenlijk dus des te vreemder dit wetende dat hij nu naar jullie gaat. Als ik jou was zou ik er nog een paar halve liters in keilen.
Aan de andere kant, toen we Vlaar overnamen was iedereen ook bezorgd, blessuregevoelig , enkele jaren later stond hij toch maar mooi te zingen in een volle Kuip.
Eigenlijk dus des te vreemder dit wetende dat hij nu naar jullie gaat.
Van mij mag hij naar die lelijke groenen.Ik denk dat hij hoopte dat hij de weg van Rolf Brouwers kon bewandelen in de BundesLiga.
Zijn spel past ook in Duitsland.
Dat is ??n of andere Limbo die weleens vriendelijk naar Janssen heeft geglimlacht en sindsdien in het Nederlands elftal moet van diezelfde Janssen.