Feyenoord 2016 - 2017

gevegt

Well-known member
Ik krijg net een pb van de crew dat hoekje elke nacht van mij wakker ligt.
We houden het netjes hier, maar dat ik rood haar heb kan ik ook niets aan doen.

inhethoekje

Active member
Aha.

Nou ja, wat ik ervan gezien heb. Arie heeft een aardige pass, maar is traag als dikke stront en kan niet verdedigen. Kortom, lijkt mij een uitstekende aanwinst.

Ik lees enig cynisme in je post Jamel, ben ik niet gewend van je.

Jij vindt Arie niks?

inhethoekje

Active member
Even serieus.

Ik heb besloten om komend jaar Feyenoord heel serieus te gaan volgen, jullie zullen dat merken aan mijn posts.

Schrik niet, maar ik denk dat ik er zelf erg bij gebaat ben een keer normaal over Feyenoord te praten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik lees enig cynisme in je post Jamel, ben ik niet gewend van je.

Jij vindt Arie niks?

Mwah, het is echt geen slechte. Zeker voor de breedte best een ok? versterking. Maar wel weer zo'n voorspelbare aanwinst. Transfervrij en dus haalt Van Geel 'm. Maar hij is wel beter dan Dammers. En wat concurrentie voor Kongolo kan geen kwaad, want wat die de laatste tijd allemaal aan het doen is...

@ Gevegt: volgens mij kan hij wel aardig koppen ja.

inhethoekje

Active member
Mwah, het is echt geen slechte. Zeker voor de breedte best een ok? versterking. Maar wel weer zo'n voorspelbare aanwinst. Transfervrij en dus haalt Van Geel 'm. Maar hij is wel beter dan Dammers. En wat concurrentie voor Kongolo kan geen kwaad, want wat die de laatste tijd allemaal aan het doen is...

@ Gevegt: volgens mij kan hij wel aardig koppen ja.

Wat mij een beetje tegenstaat aan Arie is dat hij een week heeft moeten nadenken of hij het wel zou doen.

We hebben het hier over Feyenoord.!

inhethoekje

Active member
Arie .

Vreemde naam voor een Feyenoorder.
Ik weet het niet, het klinkt als een de Graafschap speler met een kopgebrek.

Bovenaan