Feyenoord 2016 - 2017

Max

Administrator
Forumleiding
Deed Lexie nog mee ?

Tegen FC Utrecht zal hij er wel in staan. Ik ben geen fan van Immers, maar El Ahmadi en Toornstra maken het lastig voor Van Bronckhorst om aan hun vast te houden. Verder heb je dan nog contract rebel Vilhena, drie jeugdspelers en Gustafson.

Dankzij Vermeer is het geen 0-6 geworden.

Vooral dankzij een erg milde bui van Pell?.
 

inhethoekje

Active member
Het klasse verschil tussen een lullige middenmoter uit Engeland en een club die zich voorstaat om een topclub te zijn is dusdanig groot geworden dat het geklungel aandoenlijk was om te zien.

En dat is het nivo waar we naar toe zijn gezakt, dat we het aandoenlijk vinden om naar te kijken.
 

Jozsef

New member
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Wij zien hier verdomme al maanden waar versterking nodig is. En van Geel haalt vooralsnog alleen middenvelders.
Wat voert die vent de godganse dag uit? Die verdedigers en spits hadden er toch allang moeten staan?
 

inhethoekje

Active member
De transfermarkt zit op slot, dat is al jaren zo rond deze tijd, de clubs zijn klaar met de voorbereiding en gaan de komende dagen kijken wie er afvallen en verhuurd mogen worden, daarnaast krijgen ze te maken met blessures en gaan ze nog even shoppen in Nederland.

Ik verwacht wederom rond de start van het seizoen een verdediger, dus nog niet deze week.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wij zien hier verdomme al maanden waar versterking nodig is. En van Geel haalt vooralsnog alleen middenvelders.
Wat voert die vent de godganse dag uit? Die verdedigers en spits hadden er toch allang moeten staan?

Hoeveel spitsen wil je halen Jozsef? We hebben deze zomer Kazim definitief gecontracteerd en Kuyt is terug. Al heeft die eerste voor Feyenoord nooit in de spits gespeeld en Kuyt sinds zijn vertrek bij Feyenoord niet meer.

De transfermarkt zit op slot, dat is al jaren zo rond deze tijd, de clubs zijn klaar met de voorbereiding en gaan de komende dagen kijken wie er afvallen en verhuurd mogen worden, daarnaast krijgen ze te maken met blessures en gaan ze nog even shoppen in Nederland.

Ik verwacht wederom rond de start van het seizoen een verdediger, dus nog niet deze week.

Dat is een leuk verhaal als je op zoek bent naar een buitenkansje om te huren. Niet als je gewoon keihard drie verdedigers nodig hebt in je selectie. Wat moeten wij met drie huurlingen van een jaartje of 19 in de achterhoede? Verder geloof ik niet meer in die verhalen over dat Van Bronckhorst met zijn netwerk spelers kan halen. Gezien de komst van Gustafson schijnen we toch nog scouts in dienst te hebben. Is het teveel gevraagd om verdedigers te scouten?
 
Laatst bewerkt:

De Wolf

Well-known member
De transfermarkt zit op slot, dat is al jaren zo rond deze tijd, de clubs zijn klaar met de voorbereiding en gaan de komende dagen kijken wie er afvallen en verhuurd mogen worden, daarnaast krijgen ze te maken met blessures en gaan ze nog even shoppen in Nederland.

Ik verwacht wederom rond de start van het seizoen een verdediger, dus nog niet deze week.

Er zit wel wat beweging in de markt. Het kan dus best zijn dat er dinsdag ineens een nieuwe verdediger op het veld staat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die McClaren moet nog wennen aan de nieuwe realiteit. Feyenoord is niet meer het Feyenoord die door FC Twente kon worden beroofd van Fer. Voor 2 miljoen euro (waarvan hooguit 1,5 miljoen euro voor Feyenoord zelf is) mag Bo?tius vrolijk de selectie opvullen en langzamerhand plaats maken voor het volgende talent.
 

zwammy

Well-known member
0-3 tegen een Engelse middenmoter, ik vermoed dat het weer een leuk seizoen word om naar te kijken :)
 

Fabian

Active member
'Southampton zou in Nederland meedoen om het kampioenschap''

Met twee vingers in de neus kampioen.

Die hebben ook een bankrekening waarvan wij enkel mogen dromen. Mensen vergeten nogal eens snel de huidige verhoudingen in het hedendaagse voetbal.
 

fr-keff

Active member
Met twee vingers in de neus kampioen.

Die hebben ook een bankrekening waarvan wij enkel mogen dromen. Mensen vergeten nogal eens snel de huidige verhoudingen in het hedendaagse voetbal.

Elke club in de twee hoogste divisies is toch rijker dan een gemiddelde Eredivisie club?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
'Southampton zou in Nederland meedoen om het kampioenschap''

Een club die vorig seizoen de twee beste spelers en dit jaar de op ??n na beste speler van de eredivisie met speels gemak ophaalt zou natuurlijk fluitend kampioen worden. Lijkt me logisch.
 

zwammy

Well-known member
Dat is al gebeurd vorig seizoen. Dat is nog niet al te lang geleden.

Klopt, maar ik bedoel ook dit jaar. 3 jaar geleden speelde ze nog een divisie lager dus zo'n subtop is het echt niet.

Een club die vorig seizoen de twee beste spelers en dit jaar de op ??n na beste speler van de eredivisie met speels gemak ophaalt zou natuurlijk fluitend kampioen worden. Lijkt me logisch.

Manchester city werd ook uitgeschakeld door Ajax, maar goed lees het alweer. Southampton wordt hier ongeslagen kampioen.
 
Bovenaan