Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost

Well-known member
Ik zou liegen als ik zeg dat dat niet even door m'n hoofd is gegaan maar ik heb tegenwoordig andere dingen te doen.

Maar inderdaad, de camping zal 1 grote kermis zijn wat dat betreft.
Ik denk eerder dat ze aan 1 camping genoeg zullen hebben en dat het uitverkochte festival verder heel erg rustig zal zijn.

Wat ze ook weer gaan presenteren op 8 maart maakt al niet meer uit, als dit de headliner zijn dan mist het festival wederom consistentie in zn programmering.
 

Makanaky

Well-known member
Groningen: King Gizzard, Thomas Dybdahl, Thurston Moore (bijna elk jaar wel), Whitney, Andy Shauf, STUFF., Sl?tface en Tommy Cash waren hier vorig/dit jaar. Agnes Obel, James Blake, Soulwax en Cass McCombs in een niet zo heel ver verleden.
 

delmaestro

Well-known member
Ik denk eerder dat ze aan 1 camping genoeg zullen hebben en dat het uitverkochte festival verder heel erg rustig zal zijn.

Wat ze ook weer gaan presenteren op 8 maart maakt al niet meer uit, als dit de headliner zijn dan mist het festival wederom consistentie in zn programmering.

En toch, onderschat het belang van een dagprogramma niet. Deze headliners konden samen weleens de helft kosten t.o.v. bijvoorbeeld 2014, met Metallica en de Stones. Als dat budget in het dagprogramma wordt gestopt, krijg je wellicht een heel interessante zondag en maandag. De zaterdag is toch een halve dag die pas om half 4 aanvangt. We noemen die dag 'indrinkdag' en gaan rustig van start, tot een dag later de tienerpluisjes naar huis zijn...

Oftewel: ik ben nog in dubio. Werchter kan ik niet, en wil toch wel een voorjaarsfestival meepakken...
 

Joost

Well-known member
En toch, onderschat het belang van een dagprogramma niet. Deze headliners konden samen weleens de helft kosten t.o.v. bijvoorbeeld 2014, met Metallica en de Stones. Als dat budget in het dagprogramma wordt gestopt, krijg je wellicht een heel interessante zondag en maandag. De zaterdag is toch een halve dag die pas om half 4 aanvangt. We noemen die dag 'indrinkdag' en gaan rustig van start, tot een dag later de tienerpluisjes naar huis zijn...

Oftewel: ik ben nog in dubio. Werchter kan ik niet, en wil toch wel een voorjaarsfestival meepakken...

Ik vrees dat je je daarin vergist. Bieber heeft de hoofdprijs gekost.
 

Makanaky

Well-known member
Ha, de komende tijd lekker naar Israel Nash (Gripka), De Kat, The Blackheart Procession, Damien Jurado, Sophia, The Veils , Wovenhand en Het Zesde Metaal. Enkel die laatste nait in Stad.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Volgens Festileaks komt Bieber op zaterdag, Borsato op zondag en Meeuwis op maandag naar Pinkpop.:eek:mg:
 

inhethoekje

Active member
John Fogerty komt weer naar Nederland ik zeg tegen de jonkies op dit forum, ga daar nou eens heen en luister naar wat voor moois die man in de loop der tientallen jaren heeft geschreven en gemaakt aan muziek..
 

inhethoekje

Active member
66 euro voor een staanplaats, had het gezien ja.


Het is aan de prijzige kant maar je krijgt er wel wat voor, Eddy Vedder komt naar Carre en vraagt ook de hoofdprijs, en dat terwijl hij jaren geleden tegen hoge ticket prijzen was.
Hoe snel kan het verkeren, Vedder is ook een graaier geworden.
 

Jozsef

New member
Vedder komt naar de HMH. Twee keer.
Overigens betaalde ik de laatste keer voor PJ in de Ziggo Dome 55 euro, en dat vind ik voor zo'n band zeer schappelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan