Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Voor de liefhebbers een mooie lineup, voor de doorgewinterde metalfan geen reden om af te reizen naar Dessel. Reactie's op oa FB en Twitter zijn ook erg uiteenlopend.
Ik had vorig jaar moeten gaan. Voor een ouwe rocker als ik ben was dat dus ?cht een zieke lineup. Hier kan ik niet echt enthousiast van raken. Next time!
 

Janssen

Well-known member
Interpol gaat weer de weg op met een Turn On The Bright Lights jubileum tour. Van wat ik begrijp doen ze die plaat integraal. Ze komen ook naar Nederland, 013 en Oosterpoort.
 

Batigoal

Well-known member
Mijn smaak is het ook niet, maar ik zie naast alle haatreacties op Twitter ook heel veel mensen die gelijk een kaartje willen kopen en dat is toch altijd belangrijker dan je identiteit ofzo behouden.
 

delmaestro

Well-known member
De gratis glazen water zullen niet aan te slepen zijn. Dagkaarten verkopen oke, maar ze komen met 8 euro zakgeld het festivalterrein op...
 

Janssen

Well-known member
Run The Jewels • Agnes Obel • Aurora • Floating Points (solo live) • George Ezra • James Blake • King Gizzard & The Lizard Wizard • Metronomy • Soulwax • The Boxer Rebellion • Wild Beasts • American Football • Arab Strap • Cass McCombs • Circa Waves • Jenny Hval • Joy Orbison • Junun featuring Shye Ben Tzur & The Rajahstan Express • Kaleo • Real Estate • RY X • Strand of Oaks • The Thurston Moore Group • Thomas Dybdahl • Thundercat • Weval (live) • Whitney • Andy Shauf • Chris Cohen • Cigarettes After Sex • Denis Sulta • Fil Bo Riva • Girl Band • HER • Honeyblood • Joey Purp • Kadhja Bonet • Kaitlyn Aurelia Smith • Kikaguka Moyo • Kim Janssen • Korn?l Kov?cs • Laurel Halo (dj set) • Mannequin Pussy • Marlon Williams • Mitski • Show Me The Body • Sl?tface • STUFF. • Sundara Karma • Tall Heights • The Amazons • The Courtneys • The Parrots • The Wytches • Tommy Cash • Vatican Shadow (live) • Yung Internet • Yussef Kamaal • Zeal & Ardor • Toxe

Voor BKS.
 

Makanaky

Well-known member
De interessante acts (minus Marlon Williams) heb ik vorig jaar wel in mijn thuishaven kunnen zien. Inclusief Tommy Cash, een heeele slechte gabber-rapper uit Estland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan