95 euro?!
Wollah.Lage toeschouwers aantallen is de enige juiste antwoord.
Kensington 35 tot 40 euro in de Ziggo. Dat zijn tenminste acceptabele prijzen.
Voor een band die 5 dagen achter elkaar de Ziggo uitverkoopt vind ik dat niet veel nee. Dat jij het een kut band vind doet daar weinig aan af.Vind je? Die kun je elke zomer wel gratis op een of ander pleinfeest vinden.
Voor een band die 5 dagen achter elkaar de Ziggo uitverkoopt vind ik dat niet veel nee. Dat jij het een kut band vind doet daar weinig aan af.
Nou kom maar op met alle pleinfeesten waar ze gratis toegankelijk gestaan hebben afgelopen zomer.Je leest niet.
Ze stonden dit jaar voor nop op DelfSail en volgens mij ook nog in Deventer, Den Haag en/of Utrecht. Zomer daarvoor stonden ze voor nog geen tientje op de markt in Geleen (!) met een shitload andere artiesten.
En hoe lang hebben ze daar staan spelen?
Ze stonden dit jaar voor nop op DelfSail en volgens mij ook nog in Deventer, Den Haag en/of Utrecht. Zomer daarvoor stonden ze voor nog geen tientje op de markt in Geleen (!) met een shitload andere artiesten.
Overigens hebben ze niet in Deventer, Den Haag en Utrecht gestaan.
Die vraag beantwoorden zou impliceren dat ik erbij was. Gaat wat ver he.
Verder is iedereen natuurlijk vrij om daar 40 euro voor neer te leggen. Ik haal liever 4 kratten bier en zet een dvdtje op.
Ja ieder zijn voorkeur natuurlijk. Blijft staan dat ik vier tientjes niet veel vind voor een band die 5x op rij de Ziggo uitverkoopt. Helemaal in verhouding naar 95 euro voor GNR.
Dat had ik ook niet verwacht.Oh absoluut, maar voor het voortbestaan van dit forum lijkt het me niet gewenst dat ik hier ga nuanceren.
Mooi, heb de groep al geregeld, ga ervan uit dat ik niet vrijdagnacht al voor de primera hoef te gaan liggen?