Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Ze stonden dit jaar voor nop op DelfSail en volgens mij ook nog in Deventer, Den Haag en/of Utrecht. Zomer daarvoor stonden ze voor nog geen tientje op de markt in Geleen (!) met een shitload andere artiesten.
 

Marinos

Well-known member
Ze stonden dit jaar voor nop op DelfSail en volgens mij ook nog in Deventer, Den Haag en/of Utrecht. Zomer daarvoor stonden ze voor nog geen tientje op de markt in Geleen (!) met een shitload andere artiesten.

En hoe lang hebben ze daar staan spelen?
 

Janssen

Well-known member
En hoe lang hebben ze daar staan spelen?

Die vraag beantwoorden zou impliceren dat ik erbij was. Gaat wat ver he.

Verder is iedereen natuurlijk vrij om daar 40 euro voor neer te leggen. Ik haal liever 4 kratten bier en zet een dvdtje op.
 

Marinos

Well-known member
Ze stonden dit jaar voor nop op DelfSail en volgens mij ook nog in Deventer, Den Haag en/of Utrecht. Zomer daarvoor stonden ze voor nog geen tientje op de markt in Geleen (!) met een shitload andere artiesten.

Overigens hebben ze niet in Deventer, Den Haag en Utrecht gestaan.
 

Marinos

Well-known member
Die vraag beantwoorden zou impliceren dat ik erbij was. Gaat wat ver he.

Verder is iedereen natuurlijk vrij om daar 40 euro voor neer te leggen. Ik haal liever 4 kratten bier en zet een dvdtje op.

Ja ieder zijn voorkeur natuurlijk. Blijft staan dat ik vier tientjes niet veel vind voor een band die 5x op rij de Ziggo uitverkoopt. Helemaal in verhouding naar 95 euro voor GNR.
 

Janssen

Well-known member
Ja ieder zijn voorkeur natuurlijk. Blijft staan dat ik vier tientjes niet veel vind voor een band die 5x op rij de Ziggo uitverkoopt. Helemaal in verhouding naar 95 euro voor GNR.

Oh absoluut, maar voor het voortbestaan van dit forum lijkt het me niet gewenst dat ik hier ga nuanceren.
 

zwammy

Well-known member
Mooi, heb de groep al geregeld, ga ervan uit dat ik niet vrijdagnacht al voor de primera hoef te gaan liggen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi, heb de groep al geregeld, ga ervan uit dat ik niet vrijdagnacht al voor de primera hoef te gaan liggen?

Volgens mij gaat alle ticketverkoop tegenwoordig via Internet. Ik zou wel inloggen op het moment dat de verkoop start. Maar dat is vooral om echt zeker te zijn. Kan me niet voorstellen dat ze dit binnen een paar minuten uitverkopen voor die prijs. Maar goed, je weet het nooit zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan