Clan of Xymox bestaat gewoon nog?

Ik stond vooraan, met m'n vrouw die fangirl is. Zij vond het leuk, dat was het belangrijkste. Ik vind af en toe een nummer wel leuk, maar twee uur live was niet mijn ding.Twee uur lang met kippenvel naar The Cure gekeken. Toch wel jeugdhelden, maar nog steeds zo goed.