Voor Meindert Talma krijg je zelfs een tientje en twee consumptiebonnen toe toch? 😉Blij dat mijn favoriete bands voor gemiddeld 15 euro in Vera spelen.
Voor Meindert Talma krijg je zelfs een tientje en twee consumptiebonnen toe toch? 😉Blij dat mijn favoriete bands voor gemiddeld 15 euro in Vera spelen.
Zit jij Fryslâns export product nummer 1 gewoon even zwaar te beledigen.Voor Meindert Talma krijg je zelfs een tientje en twee consumptiebonnen toe toch? 😉
Niets dan lof voor Meindert.Zit jij Fryslâns export product nummer 1 gewoon even zwaar te beledigen.![]()
Gisteravond naar Linkin Park geweest in het Gelredome. Ik heb ze al eens eerder gezien met toen nog Chester Bennington als zanger. Nu met de nieuwe zangeres en ik moet zeggen dat ze het erg goed deed. Ook al moest ze er even inkomen af en toe, het was wel een vette show. De nieuwe nummers doen het live ook erg goed.
Jazeker, het viel gelijk op dat de tribune achter het podium ook gebruikt werd. Alleen werd daar inderdaad niets mee gedaan c.q. het was geen 360 graden podium. Dat is een rare actie.
Hooliganvak
While there isn't a single, official "gay capital of the world," several cities and countries are renowned for their LGBTQ+ friendliness and vibrant scenes. Amsterdam, Netherlands is often cited for its early legalization of same-sex marriage and thriving LGBTQ+ community,Ik denk dat ze daar veiliger zijn als in Amsterdam voortaan. 43% van de Amsterdammers een afkeer, zal in Budapest een stuk minder zijn. Maar inderdaad spannend om naar een verboden demonstratie te gaan. Succes gevegt, hopelijk staan ze in de buurt van Femke.
Kan, maar neemt niet weg dat je beter gay in Amsterdam kunt zijn dan in het land van homofoob Ofban.In Amsterdam is toch veel geweld tegen homo's en lesbiennes?
Dat staat er niet. Er staatIk denk dat ze daar veiliger zijn als in Amsterdam voortaan. 43% van de Amsterdammers een afkeer.