Festivals en concerten

Abubakari

Well-known member
1 juli naar Neil Young en Van Morrison in Groningen. Normaal ben ik meer van het clubcircuit, grote massale concerten waar ik geweest ben zijn op de vingers van een gepensioneerde houthakker te tellen (Rolling Stones en Pink Floyd eind 80s), maar mijn vrouw wilde er persé heen en nou ja, voor Neil Young maak ik dan maar een uitzondering. Idiote prijzen ook, 125-150 euro. Moet dan maar kunnen voor een keertje. Ome Neil èèn keer eerder gezien, in 1994 ofzo, in Rotterdam Ahoy. Alannis Morisette in het voorprogramma. Legendarisch dagje uit, met de hele vriendenschare in een touringcar naar Rotterdam.

Batigoal

Well-known member
Gisteravond naar Linkin Park geweest in het Gelredome. Ik heb ze al eens eerder gezien met toen nog Chester Bennington als zanger. Nu met de nieuwe zangeres en ik moet zeggen dat ze het erg goed deed. Ook al moest ze er even inkomen af en toe, het was wel een vette show. De nieuwe nummers doen het live ook erg goed.

gevegt

Well-known member
Dochter gevegt is zonder mijn toestemming afgereden naar Boedapest om daar dit weekend een festival bij te wonen. Ze heeft het mij niet zelf gezegd omdat ze onder geen beding wil dat ik haar en haar partner nareis.
Hoewel ik in twijfel verkeer ga ik er nog maar een nachtje over slapen of ik er heen vlieg.

Laatst bewerkt:

ALenstra

Well-known member
Oei, ik hoop dat het alsnog goed afloopt voor jou en dochter Gevegt. Heb begrepen dat vandaag in Boedapest het een en ander staat te gebeuren.

zwammy

Well-known member
Ik denk dat ze daar veiliger zijn als in Amsterdam voortaan. 43% van de Amsterdammers een afkeer, zal in Budapest een stuk minder zijn. Maar inderdaad spannend om naar een verboden demonstratie te gaan. Succes gevegt, hopelijk staan ze in de buurt van Femke.

Bovenaan