Die kon echter niet voetballen.Die Mlapa kwam op zijn 27e oid ook van Dresden en heeft het bij VVV ook goed gedaan. Sprookjes bestaan kortom nog.
Die kon echter niet voetballen.Die Mlapa kwam op zijn 27e oid ook van Dresden en heeft het bij VVV ook goed gedaan. Sprookjes bestaan kortom nog.
Ik heb zijn statistieken even bekeken maar hij kwam toch aan 23 competitie-wedstrijden en 1 bekerwedstrijd met in totaal 4 doelpunten. Verder had hij ook te maken met blessures.Dat lijkt me heel sterk als je er op je 26e niet aan te pas komt bij Dynanmo Dresden, met alle respect.
En de gewenste spits is ook binnen. Het is de 26 jarige Zweed Alexander Jeremejeff. Hij wordt gehuurd van Dynamo Dresden met optie tot koop. Ondanks zijn lengte 1.92 meter moet het een goed voetballende spits zijn volgens Streuer.
Alles nu minimaal 1x bezet en met een beetje fantasie en toevoegingen Jeugd zelfs dubbel.
Zelf zou ik het wel gaaf vinden als een aantal grote Ajax talenten bij Twente worden gestald die nu nét niet het niveau halen. Dan denk ik met name aan Eiting, Lang, Ekkelenkamp en
Die kon echter niet voetballen.
Gijs Smal | FC Volendam | Tot medio 2023 |
Nathan Markelo | Everton (ENG) | Gehuurd |
Václav Cerny | FC Utrecht | Gehuurd |
Kik Pierie | Ajax | Gehuurd |
Danilo | Ajax | Gehuurd |
Lazaros Lamprou | PAOK Saloniki (GRI) | Gehuurd |
Alexander Jeremejeff | Dynamo Dresden (DUI) | Gehuurd* |
Nu nog 1 ervaren middenvelder en we zijn klaar.
"We willen nu nog drie spelers hebben: een centrale verdediger, een nummer tien en hopelijk El Ahmadi. Als we die drie hebben, zijn we heel ver", zegt Streuer bij De Oosttribune op RTV Oost.