Kennelijk wilde hij wel tweede viool, maar geen derde viool spelen. Dat hij niet de eerste doelman zou zijn moest hem al duidelijk zijn.
Wordt er nog een nieuwe 3e doelman opgeDrommeld?
Ja zeker. De doelman van Top Oss.
Mooie voorzet van de Groene Scout, Abubakariiiiii, gaat hem binnenkoppen denk ik, ja!Dus liegen mag wel en eerlijk zijn niet.
Heel triest.
Het gebrek aan scherpte waardoor je in de laagste divisie van het Sat?voetbal beland bent speelt je ook hier weer parten.Bonehead had deze voorzet gisteren al voor je ingekopt.
Je bent weer eens te laat.
Nee, deze inkopper laat ik aan mij voorbij gaan
Jammer, de KNVB matst FC Twente weer eens en brengt de schorsing terug tot de wedstrijd in de interlandperiode zelf.
De reacties op twitter blijven zo heerlijk hierover....
Allemaal jankeballen uit Enschede 'dat de KNVB ze weer benadeelt', en dat het de schuld van de KNVB is dat de eerste divisie dit weekend speelt (fout, was de 1e divisie zelf... (ja maar zeggen ze dan, daar heeft Twente niet over meebeslist, nee, duh, toen de speelkalender werd gemaakt speelde Twente nog eredivisie))).
Wat zit daar toch in die genen dat je continu mag frauderen, alle mazen van de wet opzoekt, en dan gaat klagen als je gepakt wordt.
De stemverhouding was 14 tegen 2. Dan zijn dan toch alleen de toenmalige JL-clubs geweest lijkt me.Kleine correctie, de Eredivisieclubs hebben er wel een stem in gehad.
De clubs die tegen waren in de Eerste Divisie waren NEC en MVV.
Overigens vind ik het terugbrengen van de straf naar 1 duel wel op z'n plaats.
Evaluatie
Marc Boele, algemeen directeur CED: “Het is natuurlijk vervelend als je spelers moet missen, maar dit is een besluit dat ondanks dit nadeel op uitdrukkelijk verzoek van het overgrote deel van de Keuken Kampioen Divisieclubs is genomen. Afgelopen seizoen is er voor het eerst gespeeld tijdens interlandperiodes. Aangezien er dat seizoen ook clubs zonder hun internationals moesten spelen, is dat uitgebreid ge?valueerd. Ook met de clubs uit de Eredivisie. Een ruime meerderheid wilde liever spelen tijdens interlandperiodes dan de competitie eerder beginnen en vaker spelen op maandag. Op hun verzoek heeft de KNVB dan ook besloten om in seizoen 2018-2019 te blijven spelen tijdens interlandperiodes.”