FC Twente nieuws

Jacco

Well-known member
Twee nieuwe aanwinsten: de Braziliaanse verdediger Ricardinho (33) van Oxford United en Aitor Cantalaprieda een linksbuiten van 22 uit het tweede van Sevilla

De Groene Scout

Well-known member
Twee nieuwe aanwinsten: de Braziliaanse verdediger Ricardinho (33) van Oxford United en Aitor Cantalaprieda een linksbuiten van 22 uit het tweede van Sevilla

Knettergek; kijk nu toch eens gewoon in Nederland, Duitsland en Belgi?.
Die zijn goedkoper en kans van slagen is groter.

Jacco

Well-known member
Bij twente zijn ze best te vinden: regionale spelers: Bijen, van der Lely, Brama nu weer, Holscher weer terug.
En aangezien het budget beperkt is, zullen deze spelers ook wel regelmatig spelen.
Als je het vergelijkt watvoor regionale spelers andere clubs opstellen valt het nog best mee met het herkenbaar gezicht van Twente.

Maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dit niet de spelers zijn die ervoor zorgen dat Twente weer promoveert.
Dus hopelijk pakken deze transfers goed uit, op sportief en financieel gebied.

Het youtube filmpje van de Sevilla speler zag er best goed uit. En het lijkt me ook geen gekke gedachte om naast de jonge Bijen / Lely / Schenk minimaal 1 ervaren verdediger neer te zetten.

Jacco

Well-known member
25 is Schenk; moet wel bekennen dat ik dit net heb opgezocht;
wellicht wel iets meer ervaren dan de andere namen die ik noem. Al is die ervaring vooral aan de onderkant keukenkampioencompetitie en jeugdteams.
Maar om Schenk nu een routinier te noemen gaat ook wat ver.
Een ervaren verdediger die op niveau heeft gespeeld kan geen kwaad.

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente nieuws

Ik zou dan nog maar eens goed kijken met je vooral onderkant Keuken divisie. Hij heeft 5,5 seizoen voor Go Ahead Eagles gespeeld en daarvan speelde hij drie seizoenen in de eredivisie. 2,5 seizoen in de Jupiler League, waarin ze twee keer zijn gepromoveerd. Ok die twee keer zijn ze vijfde en zesde geworden in de competitie, maar dat noem ik nog geen onderkant. Het enige seizoen dat hij echt aan de onderkant van de Jupiler League heeft gespeeld is afgelopen seizoen geweest. Iemand die drie seizoenen eredivisie in de benen heeft en 2,5 seizoen in de Jupiler League wil ik best ervaren noemen. Zeker in het huidige landschap waar de gemiddelde leeftijd meestal veel lager ligt dan vroeger.

Ik zie dat die Ricardinho een onderknuppel op linksback is. Dus Xandro Schenk zal dan centraal gaan spelen. Dat leunt de verdediging tactisch gezien ook meer op Xandro Schenk, dan een Braziliaanse linksback van 1.68m die ongetwijfeld vooral linksbuiten gaat spelen.

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Die van Oxford wilde die al 2x eerder halen maar toen was ie te duur. Sommige mensen moet je gewoon constant de deksel op de neus gunnen.

Batigoal

Well-known member
Ricardinho speelde een paar terug nog met Malm? in de Champions League.

Mooi rijtje namen zo met Jonathan Reis, Ulrich Bapoh, Aitor Cantalapiedra, Ricardinho, Joel Felix, Lukas Browning Lagerfeldt en Peet Bijen!

erka

Well-known member

Mooi rijtje namen zo met Jonathan Reis, Ulrich Bapoh, Aitor Cantalapiedra, Ricardinho, Joel Felix, Lukas Browning Lagerfeldt en Peet Bijen!

En dan vergeet je nog Godfriedt Roemeratoe.

Pascallovic

Well-known member

Almere City heeft ook een spits gehaald met Champions League ervaring:D

De Groene Scout

Well-known member
Tropische namen genoeg, maar doorgaans spelen tropische namen niet voor het minimum-jeugdloon.
Ik weet niet of dit nu allemaal wel goed gaat; lijkt erop dat er niet erg veel geleerd is/wordt van de vele gemaakte fouten.

Max

Administrator
Forumleiding
Die mensen kennen de club, dan weet je toch wat het verhaal waard is?

Bovenaan