FC Twente nieuws

ElSimao

Active member
:cab: Dan ben je toch ook wel ongelofelijk na?ef zeg.

Een naar en achterbaks jongetje lijkt me het.

Twee keer achter elkaar vermelden dat ie "zo veel op heeft gegeven" om vanuit Australie terug te gaan naar Twente en eisen dat de hele club daarin meegaat. Heeft een heel hoog "kijk mij nou eens offers brengen voor de club" gehalte en ook een soort narcisme, alsof de hele club bezig moet zijn met het feit dat hij zogenaamd zoveel voor de club overheeft.

Batigoal

Well-known member
Een naar en achterbaks jongetje lijkt me het.

Twee keer achter elkaar vermelden dat ie "zo veel op heeft gegeven" om vanuit Australie terug te gaan naar Twente en eisen dat de hele club daarin meegaat. Heeft een heel hoog "kijk mij nou eens offers brengen voor de club" gehalte en ook een soort narcisme, alsof de hele club bezig moet zijn met het feit dat hij zogenaamd zoveel voor de club overheeft.

Dat eerste klopt sowieso. Maar weinig spelers op de Nederlandse velden die zo vaak een smerige overtreding of tik hebben uitgedeeld.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat eerste klopt sowieso. Maar weinig spelers op de Nederlandse velden die zo vaak een smerige overtreding of tik hebben uitgedeeld.

Ach volgend seizoen mag hij het in de Tweede Divisie proberen. Daar zullen wel meer een trapje uitdelen.

ElSimao

Active member
Dus Woutje Brama moest eigenlijk gewoon het land uit?

Nee, hij heeft er gewoon heel veel voor over om straks op een regenachtige maandagavond naar een bijveldje in Amsterdam te komen en daar van een stelletje uitgerangeerde talenten en van een blessure terugkerende eerste elftalspelers een pak rammel te ontvangen. :duim:

Unregistere

Well-known member
Alleen jammer dat die terugkerende eerste elftalspelers in principe niet mee mogen spelen, maar vooruit. Dat maakt het voor Woutje net minder erg.

De Groene Scout

Well-known member
Het laatste eredivisie potje tegen NAC heeft FC Twente een boete van 7500 euro opgeleverd, vanwege het afsteken van vuurwerk en de zware rookbommen.
Verder een voorwaardelijke straf van 2 jaar om een duel zonder een deel van het publiek te spelen mocht het nog eens gebeuren. Dat deel betreft dan de vakken 101 t/m 108; zeg maar geheel Vak P. Dat laatste vind ik dan wel weer een mooie aanvulling. Niet alle supporters, maar de rotte appels aanpakken.

erka

Well-known member
Twente heeft trouwens gereageerd, de club heeft het geaccepteerd maar vindt het wel "een zware straf"

:cab:

Bonehead

Well-known member
Nou dan kun je het nog wel een keer doen met zulke fopstraffen.

Zijn ze in Enschede niet met je eens:

,,Dit is een zware straf voor de club en de goedwillende supporters'', laat Twente in een reactie weten. ,,Wanneer er de komende twee jaar wanordelijkheden plaats vinden in ons stadion kan de club nog zwaarder worden gestraft. Een wedstrijd spelen waarbij een deel van onze supporters thuis moet blijven is een straf die ons hard raakt.''

erka

Well-known member
Dank, die reactie bedoelde ik maar ik kon m niet zo snel weervinden.

Echt, compleet van de wereld daar.

Bovenaan